• Flock

Molo Lagersalg Vår 2011!

LJ2 skrev 2011-05-26 12:13:23 följande:
    de va de första sonen såg tufft!!
    o sååå snygg grön ju!!!
    Ja, verkligen! Jag köpte oxå grön!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2011-05-26 12:30:37 följande:
    Åh vad coolt!!
    Var då?
    Fickan framtill, på dragkedjan.
    Gillar sådana lite säregna detaljer!
  • Flock
    lillronya skrev 2011-05-26 12:43:49 följande:
    JAminsann ddet var där ju!
    Jag gillar också sånt.

Mannen älskade As rosa jacka och undrade om det fanns en till honom med.
    Haha, det hade blivit tjusigt!
    Men du kan köpa en till dig ju! Jag provade 164 och den var stor, får plats en fleece under.
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-05-26 12:57:04 följande:
    Vågar knappt säga det för jag har kanske drömt... Men det verkar bli en liten salgrunda för mig ändå!!!! Tjolla köpte ju fina saker till mig men det är klart att det lockar att åka själv!! Så när mattias helt out of the blue tyckte att det kommer bli en halvtaskig sommar med flytt och allt så vi kanske skulle ta en tur till kph på söndag och gå på zoo och salga, så kan jag ju inte låta bli att juuuubla!!!
    Så roligt! *glad*
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-26 14:40:22 följande:
    Ja, det verkar ju inte precis flockas av potenciella salgåkare så Ev, Butte och Ev Flock men det finns ju ändå en plats ledig om båda vill åka med
    Jag funderar och funderar på hur jag ska få ihop detta. Vet du ungefär hur dax ni kan tänkas passera Hörby??
    Vill inte besittande där, för länge. Någon timme tycker jag är okey men skulle det bli fyra timmar, så tror jag det blir lite jobbigt.
    Vet ju att det är svårt att säga en tid men du/ni har väl åkt några lördagar, så kanske kanske du vet....
  • Flock
    MammaT skrev 2011-05-26 15:05:52 följande:
    hihihi ska du åka en gång till flock
    Det är så roligt ju men det är svårt att få ihop allt. Många faktorer som ska klaffa!
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-26 15:24:46 följande:
    Oj oj, inte en aning! Det beror ju på när man är färdig på salgen Obestämd 

Ska du bli hämtad av någon? För då kan man ju räkna ut hur långt h*n har att köra och så ringer vi när vi har lika långt kvar..för då är ju den som ska hämta dig där när du kommer  
    Ja,på det viset är det lätt.. 
    Det är det, att mannen som ska hämta arbetar kanske till mellan 16-17, kanske längre, och sedan körtid till Hörby.
    Men jag pratar med mannen när han kommer hem ikväll och ger besked. Håll ingen plats till mig, utan det får ju vara först till kvarn liksom
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-26 15:44:34 följande:
    Hmm de öppnar ju tidigt på lördagen..tror inte vi är där till stängning Obestämd Är vi där i 4 timmar så kör vi från danmark kl 14.00 och säg att vi slöar och äter och sånt så kanske vi är i hörby senast kl 16.30...vet inte exakt hur lång tid det tar att köra  
    Aaaaa, då blir det kanske bra i tiden. Får bli stora diskussionen ikväll
    Det kan vara så att tänkt jobba, länge, länge på lördag eftersom det är morsdag
    på söndag. Vi har inte hunnit prata så långt fram tiden. Har varit för mycket nu med att få ihop allt....
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-05-26 16:32:43 följande:
    Jag har lite noll koll på var folk kommer ifrån Skäms
    Var ska du åka ifrån Flock? Jag tar ju mig från Sjöbo till Malmö, om det nu blir nåt. Men jag antar att det är på helt fel håll?
    Hoppar gärna på längs E4:an, vid Östra ljungby,  Åstorp, Helsingborg.
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-05-26 16:32:43 följande:
    Jag har lite noll koll på var folk kommer ifrån Skäms
    Var ska du åka ifrån Flock? Jag tar ju mig från Sjöbo till Malmö, om det nu blir nåt. Men jag antar att det är på helt fel håll?
    Nää, det är inte lätt att komma ihåg alla,...framförallt inte jag då som inte är så aktiv alltid i tråden
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!