Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Molo Lagersalg Vår 2011!

Flock skrev 2011-05-27 10:15:29 följande:
    Ni som har köpt de rosa och gröna overallerna på salgen. ÄR det vinteroveraller eller skaloveraller??
    Missade helt att titta på dem..
    Vinteroveraller

Då väntar vi besked från barnvakten då  
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-27 10:29:56 följande:
    glöööm nu inte att titta efter min lurv *prio ett* säg till ALLA att titta efter den isabel tyckte den var såå fin
    Skrivit upp

• Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 12:09:27 följande:
    JAG SKA SALGA, JAG SKA SALGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är platsen ledig än???

Så himla dumt...Jag har väntat svar från barnvakten..Väntat och väntat..
    Bara det att barnvakten ringde halv tio och gav besked men det har min älsklingsson
    glömt bort..

Jaja, det tog sin tid men nu är jag på G!!!
    Jajamensan, din plats är bokad i vår bil
  • Everlonn
    Ocikatten skrev 2011-05-27 12:13:37 följande:
    Kul! Då kommer vi i samma bil antar jag??
    Sa till Lillronya att tider och platser får de bestämma ,-) Vi kör ju allihop frå Örkel..och jag har ingen koll på nåt från det hållet
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-27 12:36:23 följande:
    nä nu tar jag en liten paus i pluggandet. kanske ta nån bilder? hmm
    Kikar gärna på vad du hittade
  • Everlonn
    Ocikatten skrev 2011-05-27 12:48:02 följande:
    Ha, ha, skönt att höra att det är positivt!
    Everlonn skrev 2011-05-27 12:18:04 följande:
    Sa till Lillronya att tider och platser får de bestämma ,-) Vi kör ju allihop frå Örkel..och jag har ingen koll på nåt från det hållet
    Jag har bokat! Ni får ringa om ni inte hittar men det ska nog gå bra. Hjärtligt tack för att jag får åka med! {#emotions_dlg.flower}
    Japp, jag tar brobiz med!
    kanon, den där bizen gav mig huvudvärk ett tag Klart vi tar med dom som vill till salg!
  • Everlonn
    AnnaFreja skrev 2011-05-27 12:52:42 följande:
    Everlonn: hoppas du inte tyckte att mitt mail var alltför jobbigt. Jag kan förenkla ännu mer som du vill :/
    Nä då, det ska nog gå  
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 13:51:03 följande:
    Phu,jag måste låtit väldigt desperat men banken lät mig växla lite pengar till. Konstigt, att det gick bra idag, när jag absolut inte fick växla förra veckan utan att ha bokat först...

Everlonn: Hur mycket pengar vill du ha och vill du ha dem?? I hand eller på konto??

Var dumpar ni mig i Hörby?? Mannen har ju ingen mobil, så allt måste planeras idag, så får jag hoppas att jag kan få kontakt med honom på något sätt, så han får reda på hur dax jag kommer iaf...
    Öhh inte en aning Oci ska ju ha för bizen och vad resten går på få maken räkna ut Jag vet inte ens vart du ska kliva på Litar på att Lillronya vet Så hänger vi efter henne

Jag kan inte Hörby så säg du nån plats så tar vi gpsen till hjälp att hitta dit  
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 14:06:27 följande:
    Okey..

Jag känner inte till Hörby heller. Det enda jag vet är att de har en rondell men det är kanske inte så bra att släppa mig där utifall de skulle ha många rondeller...

OCI: Kan du skåne i Hörby oxå??? Vet du något bra ställe??
    Jag är hos lillRonya ikväll så skriv vad ni kommer fram till så får jag uppdatera mig där

• Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 21:27:40 följande:
    Morty skrev 2011-05-27 20:48:42 följande:
    Hoppar in lite hastigt.... ni kan inte missa det. Det är första avtaget efter Lund Norra. Mack som ligger uppe till vänster och där blir det säkerligen perfekt för er. Avfart mot Eslöv och Gårdstånga, motorvägen går under rondellen.
    ÅH,TACK!!!! Känns bättre när man får det bekräftat, så de inte har byggt om eller lagt ner..

Ställer till det att mannen inte vill ha mobil men nu erkände han att i morgon så hade det ju varit bra med en liten mobill.. Jaja, det finns kanske hopp
    Säg bara vart du vill bli avsläppt så ordnar vi det .-) En adress kanske du kan skriva ner så hittar gpsn
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!