Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Griffelfot skrev 2011-05-16 21:23:27 följande:
    Jag kommer nog troligen åka med Greksmurfen om jag kommer iväg så jag kommer inte åka med dig Duntoffla.

Nu väntar jag bara på datum och hoppas på den 1/6
    Då trodde jag rätt. Då vet jag. Räknar inte med dig då
  • Duntoffla

Inser att jag har dålig koll på höstens kollektion. Får nog kika i bt.

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-17 22:29:59 följande:
    Nu är det spännande dagar, väntan på mail börjar på riktigt! Tror på mail tors eller fredag!
    Ja, det tror jag med. Hoppas torsdag.
  • Duntoffla

Ja jag fattar verkligen inte grejen med att de ska vänta så länge. Särskilt irriterande när jag förrut åkt tåg ner, biljetterna blir ju dyrare och dyrare för varje dag

• Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-18 16:53:41 följande:
    Fast jag fyndade ju tågbiljett från Sthlm - Köpenhamn för 31 kr sist bara några timmar innan avgång  Så ibland kan det vara bra med, men det är klart är väntan är seeeeg. Förstår att ni sitter här och dregglar och längtar hela dagarna

Skulle någon av er vela shoppa lite extra så kan ni gärna inboxa mig Drömmer Har inga höga krav alls, vill mest ha lite flick-bebiskläder i 68 och uppåt
    Ja, alltså samma dag kan det ju bli superbilligt. Om man vågar vänta. Det har inte jag vågat, vill inte riskera att inte komma iväg

Inboxa mig så kan jag nog shoppa lite  
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-05-18 17:06:31 följande:
    det är med STORA tårar rinnandes ner för kinderna jag måste tala om att det inte blir nån salg för mig i vår....

salgkassans 4500 gick till annat idag och med halvt studibidrag i maj finns ingen möjllighet att få ihop några nya

jag längtade såååååå  att få träffa er Hjärta

dessutom verkar det inte bättrre än en repris på "salgen" höst-09...........   "5 is the magic number"Gråter

Åh vännen, vad har hänt?

Fler saker på en gång verkar det som? *kramar om*Hjärta 
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-18 17:59:48 följande:
    Ja, det var ju iofs på Tradera men trodde inte mina ögon när jag vunnit auktionen

Gulle dig Hjärta Inboxar ikväll
    Ja, jag kikade också på Tradera men man måste ju ha en biljett redo till fullpris utifall att. Det är värst med resan hem. Kul att vara fast i Köpenhamn liksom...
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!