Molo Lagersalg Vår 2011!
Busbellan skrev 2011-05-25 06:34:23 följande:
Ja idag är det onsdag och jag vaknar med hemsk huvudvärk. Kan det kanske bero på att man sovit lite dåligt inatt 

Ut med fler bilder folk!! Nu måste ni väl vara hiimma;)

Anna Girl; ganska mkt tycker jag allt! Framförallt suits, lite bodys o klänningar.

OMG vad salgbakis jag är! klockan var myycket innan jag kunde lugna ner mig och sova... Barnen vaknade vid sex. En stor fördel när man åker lördag är iaf att gubben alltid är hemma på söndan!

). Hon lär va trött ikväll!
 ). Hon lär va trött ikväll!

Nää nu börjar jag bli lite sugen på att fota och mysa med kläderna lite   

Kanske kanske barnen får frukost först om dom är snälla  

Blir en sväng till Telia idag men de lär ju inte kunna åtgärda det på en gång då det inte funkar att ladda den.
 Blir en sväng till Telia idag men de lär ju inte kunna åtgärda det på en gång då det inte funkar att ladda den.   Jaja, ingen salg utan dubbelköp
  Jaja, ingen salg utan dubbelköp   

Så mycket fint ni köpt allihopa, jag är inte alls avis
 Så mycket fint ni köpt allihopa, jag är inte alls avis  Åh många som fyndat filtar verkar det som? Hoppas dem finns kvar tills på lördag
 Åh många som fyndat filtar verkar det som? Hoppas dem finns kvar tills på lördag 
 Det som vi veeeeeeerkligen behöver! Måååste ha en...
  Det som vi veeeeeeerkligen behöver! Måååste ha en...   

Luuuugna dig ha ha ha .-D
 Luuuugna dig ha ha ha .-D Aldrig sett den innan, den kan inte ha sålts. Kanske kommer i höst eller nåt?!
  Aldrig sett den innan, den kan inte ha sålts. Kanske kommer i höst eller nåt?!