Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Molo Lagersalg Vår 2011!

LJ2: Jag här nästan 5000 danska med mig. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag hade sist. Men här faktiskt bara växlat 3500 svenska nu, resten är kvar sen sist

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Ronya; Funkar det mesta molo till N fortfarande? Nora vill ju tyvärr inte ha så mycket av den stilen längre. Tror bara hon har en tröja som används. Den orangerandiga knapptröjan.

• Busbellan

Ja jag hade med gärna sett Nora i molo men det är väl bara att inse att nu har hon valt stil själv och molo hör inte dit.

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-24 21:25:34 följande:
    Ja det är ju bäst de själva får bestämma.
    Är så glad att N har en lite flippig stil.
    Här är det verkligen sportstilen som gäller
    adidaströja och pösiga jeans eller joggingbyxor
  • Busbellan

Skönt nu fick jag tillbaka datorn igen, det värsta med för stora barn, de måste ju också kolla fb
    Får nog bi en egen dator till Nora snart

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-24 21:31:26 följande:
    Hahahaha du ska verkligen fylla bilen med molosar. Inte ens plats för tomma salladsburkar.
    Busbellan skrev 2011-05-24 21:29:19 följande:
    Här är det verkligen sportstilen som gäller
    adidaströja och pösiga jeans eller joggingbyxor
    N gillar också sin adidaströja. Men använder minst lika ofta sina småfolkshoods.
    De enda byxorna hon använder är NS..
    Är det fortfarande så att NS är de enda jeans hon klarar att ha på sig utan att få ont?
  • Busbellan

Ja, mina bilder får ni tidigast på torsdag kväll, hinner ju inte ens klämma själv förren då

• Busbellan
    LJ2 skrev 2011-05-24 21:59:59 följande:
    tråkigt.. =( vet hur det är! man lägtar hem som bara den..

jag ska bara klämma molosar på tor, o pussa på mina barn =)
    sen fre e det marknad i jönköping, o då brukar de ha halva rea på flera ställen, så måste in o kolla där tro jag..
    o äta onyttigt o låta barn köpa nån ballong o sånt roligt =)
    Ja, på fredag ska vi inte göra någonting. Har inget att göra till skolan så Ella ska vara ledig då. Tror hon får agera modell hela fredagen
  • Busbellan

Väderprognos från två olika vädersidor för köpenhamn imorgon, vilken väljer vi att lita på

11.00 Regnskur 13° // // V 11  (19) m/s 1020 hPa 0.3  mm/h 55 % 12.00 Regnskur 13° // // V 11  (19) m/s 1020 hPa 0.3  mm/h 53 % 13.00 Regnskur 14° // // V 11  (19) m/s 1020 hPa 0.3  mm/h 51 % 14.00 Halvklart till mulet 14° // // V 11  (19) m/s 1020 hPa 0.1  mm/h 49 %

kl 6–12 9° 0 – 0,3 mm Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvestLaber bris, 6 m/s fra vest-sørvest kl 12–18 15° 0 – 0,1 mm Frisk bris, 9 m/s fra vestFrisk bris, 9 m/s fra vest kl 18–24 15° 0 mm Laber bris, 7 m/s fra vestLaber bris, 7 m/s fra vest

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!