• Flock

Molo Lagersalg Vår 2011!

Everlonn skrev 2011-05-26 16:43:41 följande:
    LillRonya: Hur kör vi ner? Nånstans där vi kan plocka upp Flock förmodar jag OM allt klaffar då
    Jag kör knappt en mil mot er och ni ett par mil mot mig, så ses vi i Östra ljungby. Så perfekt och snabbt. Av motorväg, plocka upp en liten Flock och snabbt upp på motorvägen igen. En sådan bra mötesplats..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-26 20:56:05 följande:
    Verkar inte som det behövs Men tack för erbjudandet!Hjärta
    Min make verkar inte komma hem detta seklet
    Han har "bara" jobbat sedan 7.00 i morse och utan rast kan jag tänka..
    Och han äger ingen mobil, så jag kan inte nå honom..
    Så jag har inte glömt bort dej...
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-27 09:49:54 följande:
    Fyy vad trist! Så kan dom ju inte göra!  
    Hej!

Ursäkta att jag inte har kunnat svara men mannen i huste kom ju inte hem från väldigt sent. Allt klaffar där
    Nu är det bara barnvakten jag väntar besked ifrån...
  • Flock
    lillronya skrev 2011-05-27 10:08:29 följande:
    Nä det är inte så kul men jag tror det löser sej på annat sätt.
    Ja det vill han.
    Everlonn skrev 2011-05-27 09:49:54 följande:
    Fyy vad trist! Så kan dom ju inte göra!  
    ..
    Tjollabolla skrev 2011-05-27 10:03:09 följande:
    Näää! Vad tråkigt! Var det på fb eller? Så får dom ju inte göra!!
    Nä så får man inte göra.
    Inte någon varken i tråden eller på fb utan här hemomkring...
    Fy, vad ledsen man blir!
  • Flock

Ni som har köpt de rosa och gröna overallerna på salgen. ÄR det vinteroveraller eller skaloveraller??
    Missade helt att titta på dem..

• Flock
    Everlonn skrev 2011-05-27 10:38:48 följande:
    Skrivit upp
    JAG SKA SALGA, JAG SKA SALGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är platsen ledig än???

Så himla dumt...Jag har väntat svar från barnvakten..Väntat och väntat..
    Bara det att barnvakten ringde halv tio och gav besked men det har min älsklingsson
    glömt bort..

Jaja, det tog sin tid men nu är jag på G!!!
  • Flock
    Ocikatten skrev 2011-05-27 12:13:37 följande:
    Kul! Då kommer vi i samma bil antar jag??
    Ska bli kul att se vem du är! HAr ju hört talas om dej ett tag.. Bara positivt så klart att jag är nyfiken!
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-27 13:00:27 följande:
    Nä då, det ska nog gå  
    Phu,jag måste låtit väldigt desperat men banken lät mig växla lite pengar till. Konstigt, att det gick bra idag, när jag absolut inte fick växla förra veckan utan att ha bokat först...

Everlonn: Hur mycket pengar vill du ha och vill du ha dem?? I hand eller på konto??

Var dumpar ni mig i Hörby?? Mannen har ju ingen mobil, så allt måste planeras idag, så får jag hoppas att jag kan få kontakt med honom på något sätt, så han får reda på hur dax jag kommer iaf...
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-27 13:57:04 följande:
    Öhh inte en aning Oci ska ju ha för bizen och vad resten går på få maken räkna ut Jag vet inte ens vart du ska kliva på Litar på att Lillronya vet Så hänger vi efter henne

Jag kan inte Hörby så säg du nån plats så tar vi gpsen till hjälp att hitta dit  
    Okey..

Jag känner inte till Hörby heller. Det enda jag vet är att de har en rondell men det är kanske inte så bra att släppa mig där utifall de skulle ha många rondeller...

OCI: Kan du skåne i Hörby oxå??? Vet du något bra ställe??
  • Flock
    Ocikatten skrev 2011-05-27 14:19:35 följande:
    Kanske Ringsjöstrand? Ett hotell precis vid Ringsjön, första avfarten. Kolla på eniro och se om det känns bra/lätt att hitta till?
    Vet du om det finns någon samåkningsplats vid väg E 22 och väg 13?? Mannen i huset bör väl komma från Höör.
  • Flock
    Ocikatten skrev 2011-05-27 14:19:35 följande:
    Kanske Ringsjöstrand? Ett hotell precis vid Ringsjön, första avfarten. Kolla på eniro och se om det känns bra/lätt att hitta till?
    Hur mycket vill du ha för brobizz. Ska försöka ha lite jämna pengar med mig...
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-27 17:27:53 följande:
    Hur dax hämtar ni upp mig i morgon??
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-05-27 17:33:11 följande:
    Hade rekomenderat antingen att åka in i Hörby och stanna på Kvantum, som ligger vid stora rondellen. 
    Eller att följa E22 lite norrut och stanna vid Ekerödsrasten.
    Din man får ju då också åka från 13 ut på E22 och åka en liten bit norrut. Men där är lätt att stanna.
    Har sämre koll neråt. Skulle vara vid Rolsberga eller nåt i så fall... Men det är ju också en bit från Höör!  
    Åh, tack!
    Tror du att du kan hitta rätt rondell på kartan, så jag kan visa mannen i kväll??
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-27 18:43:44 följande:
    Eller 6:42 M-L kommer till mej 6:15, sen tankar vi och kör ut och hämtar gänget.... skyndar oss :-9

Längtar som sjutton!!
    Hihi...Exakt ska det vara! Hoppas jag är i tid, men jag har inte misslyckats ännu Solig
  • Flock

Någon som vet???

På E 22 efter Getinge, finns en stor rondell där E22 och 104 möts.Väg 113 går där oxå. Finns där en donken eller mack eller bara någon bra mötesplats???

• Flock

Hittade..

EVERLONN: Gårdstångarondellen blir en perfekt mötesplats utifall din make vill kolla upp det idag..Ser ut att vara något matställe eller tankning, väg mot 104, direkt efter rondellen.

• Flock
    Tjollabolla skrev 2011-05-27 20:45:31 följande:
    Flock. Där finns både mat och Shell!
    Morty skrev 2011-05-27 20:48:42 följande:
    Hoppar in lite hastigt.... ni kan inte missa det. Det är första avtaget efter Lund Norra. Mack som ligger uppe till vänster och där blir det säkerligen perfekt för er. Avfart mot Eslöv och Gårdstånga, motorvägen går under rondellen.
    ÅH,TACK!!!! Känns bättre när man får det bekräftat, så de inte har byggt om eller lagt ner..

Ställer till det att mannen inte vill ha mobil men nu erkände han att i morgon så hade det ju varit bra med en liten mobill.. Jaja, det finns kanske hopp
  • Flock
    Pepper79 skrev 2011-05-27 20:44:59 följande:
    Tror det är en Shellmack där...
    Tack, Solig
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!