• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Lilla Ego 07
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 20:01:36 följande:
    Mmm, eller hur! Trodde att han skulle muttra lite, men nepp, gott humör imorse.
    Själv skickade jag med 4000 till mitt underbara bud. Har ju precis betalt beställningar på zillstar och gosi el va de nu heter för över 4000kr så det fick duga med 4000 till salgen :) Har egentligen inte plats med ett endaste litet plagg i garderoben och nu antar jag att jag har med salg och alla beställningar över 60 stycken på väg hem....dags att flytta till större tror jag..
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • OsynligtSmåkryp
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-25 20:03:45 följande:
    Själv skickade jag med 4000 till mitt underbara bud. Har ju precis betalt beställningar på zillstar och gosi el va de nu heter för över 4000kr så det fick duga med 4000 till salgen :) Har egentligen inte plats med ett endaste litet plagg i garderoben och nu antar jag att jag har med salg och alla beställningar över 60 stycken på väg hem....dags att flytta till större tror jag..
    Haha! Jag har dragit ned liiiite på shopping senaste veckorna till förmån för salg och idag har jag stålsatt mig och INTE klickat hem ett enda plagg från nån shop. Kan ju vara bra att veta hur mycket jag fick från salgen först.
  • AnnaFreja

Oj, lilla ego :) Jag trillade dit på gosi också. Det kom idag och var jättefint, men Valter var besviken för att duns vertygströjan inte var till honom, så jag måste försöka leta den i större storlek (om det nu ens funnits) :).

• ängeln83

Vågar man hoppas på lite bilder ikväll tros?
    Lär väl iof dröja isf, typiskt att min klocka ringer 5 imorgon, borde ju försöka komma i säng i tid, men jag är nyfiken. Ångrar djupt att jag inte skickat bud med nån men samtidigt så är min dröm om salg på lördag inte helt nerlagd.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Lilla Ego 07
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 20:09:14 följande:
    Haha! Jag har dragit ned liiiite på shopping senaste veckorna till förmån för salg och idag har jag stålsatt mig och INTE klickat hem ett enda plagg från nån shop. Kan ju vara bra att veta hur mycket jag fick från salgen först.

Jag får ju lite ryck då o då och tokshoppar som en galning :) och sen kan det komma perioder då jag är lite lugnare, tyvärr är de lugna perioderna sällsynta numera....

Försöker intala mig själv och även sambon att det är ju bra att jag handlar nu en massa när det är bra priser osv för då har jag ju en stor buffert av kläder till hösten vintern då trean kommer och jag kommer gå hemma med FP och dessutom ta ut så lite som möjligt för att spara dagar. Det är nåt jag intalar mig.... :)

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-05-25 20:11:10 följande:
    Vågar man hoppas på lite bilder ikväll tros?
    Lär väl iof dröja isf, typiskt att min klocka ringer 5 imorgon, borde ju försöka komma i säng i tid, men jag är nyfiken. Ångrar djupt att jag inte skickat bud med nån men samtidigt så är min dröm om salg på lördag inte helt nerlagd.
    hoppas på bilder Glad
    jag ska dit imorgon, så om du väldigt gärna vill så inboxa så kanjag kanske kolla efter något till dig
  • karmasus

näe.. nu får någon komma hem och lägga ut lite bilder =)

Kunde inte åka i år  så jag får dregla på bilder och hoppas på att köpa något fint från någon som shoppat för mycket hehe 

• Lalalong

Åhh, nu börjar det trilla in lite allmänna salgbilder på Tjollas facebook Tungan ute

Klara 060504, Alva 100117
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!