Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molo Lagersalg Vår 2011!

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:02:20 följande:
    Vi kör en bil, härifrån går inga bussar Eller jo, de gör de ju men man måste ju byta och klabba då... Så vi kör bil! Fyller norrifrån som "vanligt" och planerar efter vilken väg folk tar tillbaka. Ev kommer Smultron och Stormis oxå men dom kör ju e6an hem och inte härom... Men som sagt, jag och Ronya på lördag! Vem som kör och vilken bil vert jag inte. Hon har ju en buss
    Menar ju Lillronyas "buss" och inte vanliga bussar
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:12:49 följande:
    Aha! Är vi så många så tar vi den, annars hittar vi någon annan bil. Jag måste lämna min hemma men i västa fall kör hon och jag Kia Bilar ni ner eller?
    Ja, OM Preggi ska med. Vet inte om jag är sugen på 140 mil själv.

Usch vad rörigt det blir med allt. Kanske lättare att se hur många människor som ska åka från respektive plats och så utgår vi därifrån? 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:33:19 följande:
    Låter som ett bra alternativ! Tycker inte att vi planerar lördagen förrän vi ve hur många som finns i Örkell från start.
    Nej, så kollar vi hur många som åker från respektive plats och planerar in därefter. Det ska ju bli billigast och enklast för alla
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-05-19 17:44:28 följande:
    Aha... Fast jag kan inte åka på fredag, sambon är i Västerås då och kommer hem natten mot lördagen, så enda möjliga dag för mej är lördag men det känns ju lite trist att åka ensam
    Vi åker ju lördag.
    Buttelina skrev 2011-05-19 17:51:57 följande:
    om dunis skulle åka ner så är vi i så fall 5 st i hennes bil. vi skulle möblera lite för att att ni två inte skulle ta en bil själv... vi tänkte på er där..  jag trodde man åkte lite på salg för att träffa pölsevänner också? och se till så att alla kommer med även om det kostar 100kr extra?
    men nä skit i oss då. jag tar tåget.
    Jag tror att om vi bara kollar lite hur folk ska åka så får vi ihop det för alla. 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:56:16 följande:
    De va inte så jag menade! Vi kommer mest troligtvis att behöva både 2 och 3 bilar från Örkell på lördagen. Men åk du med tofflan, tänkte mest på henne där faktiskt... att hon kanske kommer köra 140 mil själv... då är 25 mil en ganska lång sträcka att få lite bidrag för.

Som sagt, kan vi bara strukturera upp oss lite så får vi nog ihop det.  

Kan inte alla som ska med på salgen på lördagen (där det verkar vara struligast) skriva upp sig och varifrån de åker så ser vi ju lättare? 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 18:07:50 följande:
    Jag planerar Örkell träff utan Ronyas vetskap
    Haha, jag med

Fast hon har ju snackat om det
    THEA och Grodan skrev 2011-05-19 18:04:13 följande:
    Ser att du åker på Lördagen och då jobbar jag tyvär, kommer att åka Onsdag och Söndag men om jag har tur kanske vi ses en stund om ni stannar och käkar efter salgen
     Vad synd! Ja, en liten snabbträff på Donken kanske vi kan få till?
    Busbellan skrev 2011-05-19 18:07:40 följande:
    Åh nu blir jag ju hemskt sugen på lördagen också när alla pratar om det!!!
    Jajaja!

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-19 18:26:03 följande:
    jag menade bara att ni skulle ha med mig och en vän till mig i beräkningen, även om det nu innebär att ni plockar upp oss i malmö. brukar ju aldrig vara några problem annars? förstår inte varför det skulle vara det nu. lät inte som att du tänkte mest på dunis när du skrev för du menade ju att det var andra dagen du åkte så ville du ha resan så billig som möjligt?
    men det spelar ingen roll, kändes bara tråkigt när du skrev som du gjorde
    Vi kommer definitivt ha med er i beräkningen från Malmö. Som du skriver så brukar det inte vara problem och det kommer att fixa sig denna gång också.

Vi kan väl kolla när Smultron och Stormis är här också.

• Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 21:30:31 följande:
    Han blev inte ens arg, bara ifrågasatte varför jag inte sagt från början att jag tänkt åka två dagar.... jag trodde han skulle idiotförklara mig till tusen men hans svar va bara:
    - Klart du ska åka och ha roligt! Jag åker ju på lastbilsmässa även om du inte vill  så åk du två dagar!

Så ja, jag åker!
    Härligt!
    Tjollabolla skrev 2011-05-19 21:06:46 följande:
    Ohhh 150 för baby bara det hade jag glömt! Lia som inte har en endaste lurvjacka Drömmer
    Bra va?  
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!