Inlägg från: Anonym (tjej 25år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej 25år)

Frågor om onani

Hur ofta onanerar ni? Ibland 3ggr/dag ibland inte.
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Sällan porr, aldrig novell, alltid fantasi om män jag känner irl.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nej
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nej vi gör det tillsammans eller genom sms
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen och soffan
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Alltid byxor och trosor, gillar motståndet, alltid nakna bröst
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ja, om jag gnider mig mot något, tex killens ben offentligt ej när folk är omkring dock
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej
    Onanerar ni på jobbet? Nej
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Bara partnern
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Alla 3
    Sexchattar ni när ni onanerar? Ja med killen på msn eller facebook
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Ont, ren smärta
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ja
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Ja
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Killen endast
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Nej inte om man inte får något
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, eller man ser ju på bröstvårtorna genom tröjan :)
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej

Svar på tråden Frågor om onani