• Janice01

Frågor om onani

jonasSthlm skrev 2011-04-11 09:06:23 följande:
    Hur ofta onanerar ni?
    Oftast varje dag, ibland 2 ggr per dag ;)

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Mest till porrbilder på nätet, eller när jag sexchattar med någon via msn

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en kvinna?
    Kanske lite mindre

Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Jag smyger

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    I sängen, eller på jobbet med låst dörr...

Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
    Oftast tröja på, sendan naken

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i kalsongerna
    Nej

Onanerar du ute i naturen?
    Ja, gärna på sommaren

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    JA

Onanerar ni på jobbet?
    Ja

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ja, kan vara rikgtigt spännande om någon nyfiken vill se=)

Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Sitter eller ligger

Sexchattar ni när ni onanerar?
    ja

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Frustrerande och ledsamt. blir sur.

Vaknar ni och är kåta ibland?
    ja, men jag är kåtare på kvällen.

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Nej

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Går ej att jämföra

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Ja, äslkar att bli avrunkad ;)

Njuter ni av att onanera i cam för okända kvinnor?
    Inte helt okända, men gärna någon som jag messat med ett tag

Är det skönt att gå runt och vara kåt?
    Ja, men ibland jobbigt...

Blir ni extra kåta på stranden bland solande kvinnor?
    Kanske lite

Går ni ibland till stranden bara för att spana på kvinnor?
    Nej, det har jag aldrig gjort.
    Jaha, du är en tjej du.
  • Janice01
    roflmao skrev 2011-04-29 18:49:35 följande:
    Hur ofta onanerar ni?
    Allt från noll till fem gånger om dagen, det beror på. Oftast blir det åtminstone en eller två gånger under kvällen.

Men hur fixar su att onanera 2 gånger under kvällen om du har kille? Gömmer du dej på toa eller något då?
  • Janice01
    Anonym (Vasser) skrev 2011-05-04 23:11:12 följande:
    Om jag inte mins fel läste jag i den här tråden tror jag? Nån tjej som onanerade i tvsoffan medan killen satt i samma ru, spela spel eller glodde på datorn? :D
    Fungerar likadant hemma hos mig.

Är  de nog inne i datorn kan man ju nästan göra det mitt på golvet i samma rum utan att de tar notis :P

Har faktiskt stött på män som ogillar när en kvinna leker med sig själv.
    Men det är svaga människor som blir osäkra på sig själva om deras partner kan njuta på egen hand :/
    Ja det stämmer rätt bra tyvärr! Vet flera väninnor som hatar att deras killar runkar också för den delen.
    Har du själv blivit åkommen då du "smygonanerat"?
  • Janice01
    Anonym (Vasser) skrev 2011-05-05 15:05:23 följande:
    mm..tror det beror på okunskap och osäkerhet :
    Att de tror att man onanerar/runkar för att partnern inte räcker till sexuellt, me så är det ju inte för de flesta :D
    Sen är ju ofta porr inblandat i bilden då kvinnor ogillar att männen runkar, de ogillar då även själva grejen att killen ser på porr :<

Ja, det har hänt.
    Men min pojkvän nu är gansa respektfull och sådär, då han själv vill vara ifred när han gör sitt.
    Men iblan gör man det tillsammans. Älskr att de på när han runkar tex. Men var sak har sin tid och plats ;)
    Kan ibland säga "nu går jag och onanerar" eller "nu har jag onanerat", ibland blir han nyfiken och ställer frågor, frågar om jag vill ha hjälp/sex osv om han blir sugen. Är lite olika. Men "påkommen" blir jag ju aldrig eftersom jag inte är hemlig om det.

Men ett ex kom på mig med att ha en dildo i duschen och det blev et jäkla liv- det gillades inte! :)
    Men samma perosn hatade även om jag texxmekte över klitris medan vi körde doggystyle- han såg det som tecken på att vara otillräcklig- istället för att bara ta det för vad det är- njutning -_-
    Haha hände det någon gång att han inte brydde sej när du sa att nu går jag och onanerar?
  • Janice01
    Anonym (Vasser) skrev 2011-05-06 10:41:56 följande:
    Min nuv bryr sig inte,  eller ja."bryr sig" i positiv bemärkelse gör han. Det stör aldrig honom.
    Mitt ex, ja. Så med honom smög jag ju ;) Blir ju tyvärr oftast så om man inskränker på sin partners "privatliv" att man då gör det i smyg istället, och det känns trist.
    Bryr sej inte???? Så du går in och onanerar i tex sängkammaren och han sitter kvar i soffan och kommer inte efter?
  • Janice01
    Anonym (Vasser) skrev 2011-05-06 13:34:06 följande:
    Precis. Men jag vill ju inte att han ska va där när jag vill onanera :S
    Sex är sex, onani är onani, men ibland får han vara med, men inte alltid. Och han är inte en som tjatar sig tills ex eller tjurar ;) Är väldigt nöjd med honom på det sättet. Vrit i relationer där killent jatat sig till sex, eller man själv behövt tjata för att få sex ...det är bara jobbigt och sänker en.
    Min kille skulle bli tokig av kåtslag om jag sa till honom innan jag onanerar. Då skulle jag aldrig fått vara själv. 
  • Janice01
    lasrom skrev 2011-07-18 13:04:30 följande:
    På vilket sätt menar du att det är intressant?
    Tja, vad tror du...
Svar på tråden Frågor om onani