Inlägg från: Anonym (Lily) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lily)

Frågor om onani

Hur ofta onanerar ni? En gång per dag om inte mer
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Antingen porrfilm eller tankar
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nej, ungefär lika mycket som innan
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet om det och jag berättar ibland hur jag gör, ibland gör vi det tillsammans också.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen oftast, eller i soffan
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Delvis oftast, ibland helt naken
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Handen i trosorna om jag inte är helt naken
    Onanerar du ute i naturen? Har hänt, ja ;)
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Ja, det har jag. Hela vägen till orgasm
    Onanerar ni på jobbet? Har hänt, på toan.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Ibland har jag velat det, men oftast inte.
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger, eller sitter bakåtlutad
    Sexchattar ni när ni onanerar? Har gjort det, men händer inte ofta.
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Bra, då vet man att man kan göra det senare.
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, varje morgon ungefär
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, eller så väcker jag killen.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Ja, oftast. Men det är som en annan känsla.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Ja gärna, min kille.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej.
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, världens bästa känsla enligt mig.
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? JA! Verkligen.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej inte direkt.
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nja
Svar på tråden Frågor om onani