Frågor om onani
Hur ofta onanerar ni?Tillsammans med min man så gott som dagligen. Själv, kanske knappt en gång varanna vecka.
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
Med porrklipp på nätet eller fantasi.
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
Hmm..ja jag onanerar mer själv utan partner, men mer totalt med parnter eftersom jag älskar att onanera tillsammans så det är ett stort inslag i vårt sexliv.
Smyger ni med er onani eller vet han om det?
Näe jag smyger inte, men jag berättar ju kanske inte heller precis.
Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
Helst sängen ibland soffan
Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
Jag brukar bara stoppa in handen innanför trosorna och behålla kläderna på.
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
Ja nästan alltid med handen innanför trosorna och andra handen under tröjan på brösten.
Onanerar du ute i naturen?
Ja, det är himla mysigt men finns inte så mycket tillfälle till det.
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
Det har hänt, men det är länge länge sen, på buss och tåg och på toabås på badhuset.
Onanerar ni på jobbet?
Nej, det har nog bara hänt nån enstaka gång.
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
Ja det är helt ok om nån ser på, men grejen för mig är inte att nån tittar på mig utan att jag tittar på dom.
Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
Ligger på rygg
Sexchattar ni när ni onanerar?
Det har hänt, men jag tycker det är himla jobbigt då man måste avbryta för att skriva.
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
Jag blir rastlös och frustrerad
Vaknar ni och är kåta ibland?
Ja, får jag ligga kvar i sängen och inte stressa upp direkt är jag oftast morgonkåt.
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
Ja, hemskt gärna! Tyvärr hatar min man sex på morgonen och vi har en lite bebis som vill upp.
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
Orgasmen är inte bättre eller sämre beroende på det men jag blir mer upphetsad och kommer fortare om jag onanerar med partner. Svårare vid samlag
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
Om jag hade hittat någon som kunde göra det så bra att jag kom hade det varut supernajs!!
Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
Nej, inte precis, kan vara en liten egobooster men inte så sexuellt njutningsbart igentligen.
Är det skönt att gå runt och vara kåt?
Ja, ett litet tag om man kan göra nått åt det sen.
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
Inför en sexeullpartner hade det varit läckert men inte ute bland folk hur som helst.
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
Inte av männen i sig men jag kan bli extrakåt av att känna solljuset mot underlivet.
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
Nej, det har aldrig hänt.