• Platypus

Frågor om onani

Hur ofta onanerar ni?
    Varierar, biland flera gånger på en dag, ibland kan det gå veckor mellan gångerna

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Både och. Låser eller tittar gärna men kan fantisera i huvudet också.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Ungefär samma

Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Vet att jag onanerar men inget jag gör framför honom

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Sängen, duschen, datorn är väl de vanligaste ställena

Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
    Underlättar ju om man inte är välklädd åtminstone Och i duschen är jag ju oftast naken

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Det händer, men inte speciellt ofta.

Onanerar du ute i naturen?
    Gärna

Har du onanerat i smyg bland folk någon gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Japp hela vägen.

Onanerar ni på jobbet?
    Inträffar ibland om jag jobbar sent

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Fantiserar, ja. I verkligheten tror jag inte det.

Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Ja Läge beroende på situation.

Sexchattar ni när ni onanerar?
    Det händer ganska ofta.

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Mycket frustrerande

Vaknar ni och är kåta ibland?
    Ofta

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Helst

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensama som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Nä, men det får duga.

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i så fall?
    Det är alltid skönt att bli smekt.

Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Har aldrig provat.

Är det skönt att gå runt och vara kåt?
    Nä, mest frustrerande

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Njae, hade varit bra för att skapa uppmärksamhet hos folk runt omkring, men ganska skönt att kunna gömma det också.

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Nä.

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
    Nä. Jag går til stranden för att sola och bada.
  • Platypus
    Anonym skrev 2011-08-20 12:44:42 följande:
    Lite lätt onani kan man väl alltid få till utan att de omkring märker om man t.ex sitter på bussen eller tåget med jackan i knät. Det går till och med att smeka sig lite i smyg på ett jobbmöte eller under en middag.
    Om det pirrar lite där nere lägger man helt oskyldigt händerna i knät och smeker lite utanpå kläderna med jackan eller bordet som skydd. Oftast helt utan andra planer än att hålla kåtheten igång till jag kommer hem.
    Även om jag vill har jag svårt att slappna av och smeka vidare till orgasm om det är folk omkring men det har hänt några gånger. Bland annat på en längre bussresa sent på kvällen när alla omkring somnat. Jag höll på att bli tokig av de lätta smekningar jag fick till genom kläderna och var så kåt att jag kom efter bara några sekunder när jag väl vågat smyga in handen under byxor och trosor. Min kille som satt och sov bredvid mig blev både upphettsad och lite småsur att jag inte väckt honom när jag berättade för honom efter vi kommit hem.
    En gång har jag t.o.m smekt mig till orgsasm på mitt kontor med glasvägg mot korridoren.
    Jag hade åkt in på helgen för att fixa en sak som skulle vara klar till måndagen. Jag var ensam i hela huset och när jobbet var klart ville jag busa lite så jag smög ner handen innanför kjol och trosor och smekte mig till en snabb orgasm medan jag lyssnade efter om någon skulle öppna dörren till min korridor.  Fast det var inte så vågat som det kanske låter. Glasväggen till kontoren var till stora delar var täckt av en trave kartonger och mitt kontor låg så långt in i en korridor med kodlås att det skulle ta minst 15 sekunder från klicket i dörren tills någon kunde se mig.
    Förstår att pojkvännen blev sur

Har gjort liknande saker på mitt jobb, det gäller bara att hitta rätt tillfälle.
  • Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-19 13:55:19 följande:
    Så upphetsande det är att läsa om tjejers onani!

Hur vågar ni onanera ute? Var? I skogen, vid badet eller var?
    Ja, just de ställena
  • Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-20 10:15:27 följande:
    Har du blivit påkommen någon gång?
    Inte när jag onanerat vad jag vet, men.....
  • Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-21 09:49:42 följande:
    "men"? Du skulle kanske vilja det? Det är min dröm att bli då jag gör det....
    No comments
Svar på tråden Frågor om onani