Inlägg från: Anonym (Tjej 22) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej 22)

Frågor om onani

Anonym (Kalla mig Kalle) skrev 2011-04-05 18:40:08 följande:

Hallå alla tjejer!
    Läste just (och svarade på) frågor om manlig onani i den här tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52945358.html 
    och tänkte att jag skulle vilja veta detsamma om tjejers onanivanor.
    Så med risk för att bli kallad för snuskgubbe för all framtid kopierar jag hennes frågor nästan rakt av. Hoppas det är OK med dig Anonym(Sissi)
    Jag försökte att inte ändra frågorna för mycket p.g.a. mina fördommar om manlig respektive kvinnlig sexualitet så en del frågor kan verka lite udda.

Hur ofta onanerar ni?
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Onanerar du ute i naturen?
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Vaknar ni och är kåta ibland?
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-19 11:32
    Jag lägger till Anonyms två extrafrågoor här också om ni svara på dem och inte hittar dem i tråden:

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc?

Går i perioder. Just nu typ 2-3 gånger i veckan.

Kollar på sexiga bilder på tumblr ibland men oftast använder jag bara fantasin.

Jag har mitt första riktigt seriösa förhållande nu så det är svårt att säga. Vi bor inte ihop ännu och mina onanivanor har inte förändrats tror jag.

Sängen oftast.

Delvis. Brukar göra det innan jag somnar i sängen och jag sover i trosor, linne och pyjamasshorts.

Har väl hänt någon gång att jag sett någon vanlig film med någon het scen och då gjort det i soffan med kläder på.

Aldrig i naturen.

Har onanerat på ett tåg en gång i smyg men det var när jag var typ 12. Nu gör jag det inte.

Aldrig på jobbet.

Nej, det är privat för mig. OK om killen ser på men kan inte riktigt slappna av då heller.

Ligger.

Jag har sexchattat i tonåren men inte intresserad nu längre.

Det känns frustrerande, men går ju att tänka på något annat liksom.

Ja, jag vaknar kåt ibland. Och då vill jag gärna onanera om jag inte har möjlighet till sex.

Nej, det är skönare med partner.

Min kille får mer än gärna ta på mig.

Nej, gillar inte webcam.

Tycker det är frustrerande att "gå runt och vara kåt", men det kan ju vara nice att få vänta ett tag på att få sex. Blir lite som en del av förspelet, bygga upp stämningen.

Det kan man ju. Styva bröstvårtor, blick osv. Men skulle inte vilja att det var synligt för alla.

Nej, blir inte kåt av att se män på stranden. Går inte heller dit för att spana.

Jag onanerar både som ett komplement och istället för sex. Men väljer sex framför onani varje gång det går.

Onanerar med fingrar. Testat dildo men det är inget för mig, för plastigt.
Svar på tråden Frågor om onani