Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Frågor om onani

Det är ju jättemånga frågor. Svarar på så många jag orkar.

Hur ofta onanerar ni?
    En gång i veckan ca
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Utan. Men om jag läser en novell eller ser på sexfilm kan det hända att jag onanerar om inget annat finns till hands
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Smyger inte men onanerar inte när han finns i närheten eftersom jag hellre har honom med i så fall
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen eller badrummet oftast
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Naken nertill i alla fall
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nej. Kanske smeker lite utanpå eller i trosan innan jag bestämmer mig för att smeka på riktigt.
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Inte onanerat. Bara smekt lite. Liksom kliat tillbaka näär det pirrar typ.
    Onanerar ni på jobbet? Nej
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Nej Fantiserar ni om det? Nej
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Alla tre
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt ett tag men det går över
    Vaknar ni och är kåta ibland? Det händer
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Om ingen annan finns i närheten jag har tid och inte är akut kissnödig.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Olika typer av orgasmer
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, Maken i så fall
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Om man vet att något gott väntar
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej
    Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Istället för
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrar och dusch är vanligast nu för tiden
    Hur går din snabba vardagsonani till? Antingen ligger jag i sängen också ner med trosorna och går loss me fingrarna eller så står jag i duschen och njuter av strålarna.
    Vad gör du när du har gott om tid och vill njuta av en lång och skön stund på egen hand? Tar ett bad och myser med handduschen
    Vad är det mest udda stället, sättet, saken du onanerat på eller med?
    Stället: Tågtoa efter ett handbollsläger med en vecka i gemensam sovsal. Annars är toaletter rejält avtändande.
    Sättet och saken: Kanske inte onani men provade att sitta på en cetrifugerande tvättmaskin i stättstugan en gång. Kom inte av det men gick upp och drog med killen in i sovrummet.
    Vilken onanistund minns du bäst? Hetaste, busigaste eller pinsammaste. Hetast och busigast: Satte igång att smeka mig medan killen kollade fotboll. Ville se hur länge det dröjde innan han upptäckte mig.
    Pinsammaste: Mamma kom in när jag höll på. Jag hade just börjat intressera mig för sex. Tog en stund innan jag vågade mig på att onanera igen.

Svar på tråden Frågor om onani