Inlägg från: Anonym (Helena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helena)

Frågor om onani

Hur ofta onanerar ni? 1-2 gånger i veckan

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Oftast fokuserar jag bara på känslan under själva onanin. Men om jag vill onanera kan jag använda fantasi eller ett filmklipp för att komma i stämning.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ungefär samma

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Smyger inte men är han i närheten kanske jag inte behöver onanera Kyss

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?  Oftast i sängen

Är du helt eller delvis naken när du onanerar?  Vanligen drar jag bara av trosorna och behåller nattlinnet på

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nja, skulle inte kalla det onani men jag kanske pillar lite genom kläderna om jag har tights eller ner med handen om jag har jeans till exempel.

Onanerar du ute i naturen? Har hänt när jag var ung, kåt och ensam i skogen

Har du onanerat i smyg bland folk någon gång? Inte onanerat men hållit glöden vid liv till jag fått chans att göra något åt det

Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Inte till orgasm 

Onanerar ni på jobbet? Har hänt men inte ofta

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej, inte i verkligheten. I fantasin är jag mer exhibitionistisk

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger helst om möjlighet finns 

Sexchattar ni när ni onanerar? Nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt

Vaknar ni och är kåta ibland? Javisst

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja! Eller kissa först. Det brukar vara mer akut 

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det är väldigt olika orgasmer men båda är lika sköna

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej, om man inte räknar smek i samband med sex

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Har aldrig gjort det och vill inte prova

Är det skönt att gå runt och vara kåt?  Absolut! Kåthet är en av dom bästa känslorna 

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, jag flyger gärna under radarn. Log gärna åt en ung man som kämpade för att dölja sin bula utan att han anade att jag kände likadant ;)

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej 

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Som ett komplement. Är makens stake tillgänglig tar jag hellre den

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Oftast fingrarna. Har provat leksaker, dusch och lite olika vardagsprylar men fingrarna duger gott och finns alltid tillhands.

Hur går din snabba vardagsonani till? Den du tar till när du framförallt är ute efter en snabb orgasm. Din trygga vinst varje gång onani. Jag ligger i sängen och känner att hon där nere vill ha uppmärksamhet. Ner med handen i trosan och ?kliar? lite. När jag känner kåtheten komma igång på allvar tar jag av trosorna och bresar lite för att komma åt ordentligt. Fingrarna på höger hand smeker knoppen medan vänster hand växlar mellan att massera läpparna och reta i slidöppningen

Vad gör du när du har gott om tid och vill njuta av en lång och skön stund på egen hand?  När vägen är målet. Det hände inte så ofta men har jag några timmar för mig själv och är kåt nog att prioritera min egen njutning kanske jag tar en dusch, letar fram något att leka med och sätter på en porrfilm. 

Vad är det mest udda stället, sättet, saken du onanerat på eller med? Nu kommer jag att motsäga mycket av det jag svarat ovan. Men det jag ska berätta här hände för många år sedan. I en annan ålder med mindre saker att ta hänsyn till, mer tid och mer hormoner.

Stället: En vindskupa på jobbet. Jag var jättekåt och dörren knarrade ljudligt så jag skulle lätt höra om någon kom. Jag stod med handen innanför kjol och trosor och smekte mig till en underbar orgasm medan jag tittade på staden genom det lilla vindsfönstret.

Sättet: Jag åkte en bullrig gammal båt med min dåvarande kille. Efter en stund märkte jag att om jag vred isär låren och sjönk ner med skötet mot sättet fortplantades vibrationerna på ett bra sätt. Tänkte bara bygga upp kåtheten lite och överaska killen när vi var framme men när jag balanserade på orgasmens rand råkade jag trilla över kanten. Jag kom så hårt att killen stannade och frågade hur det var med mig. När han förstod vad som hänt fick han bråttom att hitta en skyddad vik?

Saken: Nu för tiden nöjer jag mig oftast med fingrarna men som ung och kåt provade jag det mesta som hade en intressant form eller kunde vibrera. Pennor, handtag på köksredskap och verktyg, frukt och grönt, diverse saker ur badrumsskåpet. Men mest udda var väl ändå båten i stycket ovan.

Vilken onanistund minns du bäst? Hetaste, busigaste eller pinsammaste. Det får nog bli stunden i vindsförrådet jag skrev om i förra frågan. Det var lite lagom förbjudet och pirrigt och väldigt skönt.

• Anonym (Helena)
    Anonym (Kalla mig Kalle) skrev 2023-09-07 15:51:15 följande:
    Kul att du hittat den här gamla tråden och tack för att du svarat på alla frågorna Glad
    Tack
    Det är kul att tänka tillbaka på saker man gjort
Svar på tråden Frågor om onani