• Anonym

Frågor om onani

Jag hade en flickvän en gång som kunde be mig titta noga medan hon smekte sig till orgasm.
    Hellst ville hon att jag skulle ligga med ansiktet bara några centimeter från hennes mus.
    Då kunde hon komma på 30 sekunder.
    Är det någon mer som tänder på att visa upp sin onani?

• Anonym
    Hur ofta onanerar ni? 2-3 gånger i veckan
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Alla tre, porrfilm om jag sitter vid datorn, fantasier eller sexnoveller om jag ligger i sängen. Sexnoveller i mobilen om jag inte är hemma.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet att jag onanerar men inte exakt när.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, toaletten, duschen, soffan
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Olika 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ja, med handen i trosorna i så fall men det är bättre när jag har möjlighet att klä av mig
    Onanerar du ute i naturen? Det har hänt men inte mer än en eller två gånger
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nja, bara smekt eller pillat lite. Vågar inte gå hela vägen bland folk.
    Onanerar ni på jobbet? Ja, ibland.  Det finns en toalett som ligger lite avsides på mitt jobb.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Ibland fantiserar jag om det men jag tror inte det skulle vara så kul i verkligheten. Utom maken förståss. Han får gärna se på ibland men då brukar det inte vara onani så länge.
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ja, ja och ja. Fast stå är lite svårt när det går.
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt!
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ja men inte så ofta faktiskt.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, eller ha sex. Brukar ta makens hand o lägga där jag vill ha honom...
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Fysiskt är de oftast skönare när jag onanerar men helheten en del av kännslan saknas.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej, det gör jag hellst själv
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja till en viss gräns. Sen vill jag göra något åt det
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Skulle vara intressant att känna hur det känns någon gång men vanligtvis är det nog mer praktiskt att kunna dölja det
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Lite påverkar det nog
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej

Får man lägga till ett par frågor?

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Alla tre. Duschen är intensivast, leksakerna skönast men fingrarna har jag alltid med mig. Händer att jag gnider mig mot saker ibland men mest som uppvärmning
    Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Både och. Jag kan onanera även om vi har sex men gör det oftare om vi inte har sex.

• Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Olika, 1-10 ggr i månaden
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Noveller eller fantasi.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, absolut
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen oftast
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? nattlinne eller naken
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Egentligen inte. Möjligen en liten smekning för att hålla humöret uppe i väntan på att jag kan klä av mig.
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej
    Onanerar ni på jobbet? Nej.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Frustrerande
    Vaknar ni och är kåta ibland? Det händer.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja om jag är ensam och har tid
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Nja
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, skönt att kunna dölja det.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrarna för det mesta. Jag har en rabbit men den använder jag inte så ofta
    I stället för. Har jag möjlighet att få sex istället så väljer jag det.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Ca 2 ggr i veckan
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Olika men en liten novell eller film är aldrig fel.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, både pga mindre egentid och mindre behov.
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nja, han vet inte när jag gör det
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, datorn eller duschen oftast
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Oftast naken men vid datorn drar jag bara ner byxor och trosor.
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ibland med handen i trosorna men sällan hela vägen.
    Onanerar du ute i naturen? Nej, jag är så sällan i naturen
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Smekt lite
    Onanerar ni på jobbet? Det händer faktiskt någon gång om året.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Fantiserat ja
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ja
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej,sexchattar inte alls
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Frustrerande
    Vaknar ni och är kåta ibland? Jodå.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, om jag inte är för kissnödig.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det är lättera att komma själv men skönare med en partner
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, maken har försökt men han kan omöjligt förstå hur jag vill ha det även om jag visar och förklarar, En millimter fel eller lite för hårt, löst, snabbt eller långsamt kan vara skillnaden mellan en himlastormande orgasm och ingen alls.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Aldrig provat oc vill inte försöka.
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man vet att man kommer att kunna komma snart.
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Kanske i fantasin men inte i verklighten.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, men kanske av solen och värmen
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Duschen i duschen. Annars fingrarna oftast. Har jag gott om tid och huset för mig själv får lilla vibratorn vara med. Lite sugen på en Rockc-chick men har inte kommit mig för att köp en ännu.
    Både och. Om jag får mer sex onanerar jag mindre och tvärt om. Men ibland behöver jag onanera även om vi har sex ofta.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. En gång i månaden kanske

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Oftast fantasin, ibland noveller

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Ja, det får jag nog säga. Han vet att jag onanerar men jag vill sköta det helt själv.

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Naken nertill

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nej 

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej

Onanerar ni på jobbet? Nej

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej

Vaknar ni och är kåta ibland? Nej, oftare på kvällen

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Hellre sex i så fall.

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? 
    Nej, han kommer åt på ställen jag inte kommer åt.

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, Min man i så fall

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej!

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Bara om man vet att han finns till hands snart.

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej.

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej.

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej.

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Ja oftast. När min man finns tillgänglig onanerar jag knappt alls.

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Enbart fingrar på klitoris.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. Någon gång i månaden kanske.

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Brukar bara fokusera på känslan.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Jag onanerar oftare när han är bortrest än när han är här men när jag var singel minskade min sexlust efter ett tag så då blev det mer sällan än med en partner.

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Ja, det gör jag nog. Eller, jag brukar helt enkelt inte nöja mig med att onanera om han finns i närheten Flört.

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen oftast

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Av med trosorna och pilla på under täcket

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nja, jag startar kanske genom trosorna eller med handen i men så fort jag bestämmer mig för att onanera åker trosorna av. 

Onanerar du ute i naturen? Nej

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Fantiserar kanske ibland men vill vara själv i verkligheten

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt.

Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, det är oftat då jag onanerar om inte gubben finns till hands.

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Om jag inte kan få sex istället

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej, med gubben får jag både närhet och ett par extra händer. Och en k*k förståss

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Egentligen inte men i så fall min man

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, jag är absolut ingen exhibitionist.

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man bygger upp inför kvällens sex

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej tack! Måste vara jobbigt för män eller i alla fall pojkar som sägs ha stånd mest hela tiden.

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, men av värmen och solen.

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej.

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Istället för. Finns maken tillhands och har lust tar jag mycket hellre en tur med honom.

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrarna på knoppen enbart.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Ett par gånger i veckan

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Noveller i så fall

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ungefär lika.

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Smyger inte men gör det oftast när jag är ensam hemma

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Ibland framför datorn men oftast i sängen eller duschen.

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Naken på underlivet i alla fall

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Handen i trosorna i så fall. 

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej

Onanerar ni på jobbet? Har hänt någon enstaka gång

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Maken ser på ibland men bara för att han vill, Jag blir varken tänd eller avtänd av att han tittar.

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Alla tre förekommer

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Irriterande.

Vaknar ni och är kåta ibland? Nja, jag är oftast mer sugen på dagen.

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Javisst

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det går inte att jämföra. När jag onanerar är det mer rakt på mot orgasmen. Jag vet precis hur och var jag ska smeka och får en intensiv och snabb orgasm. Med maken blir det mer en kärleksresa som kan ta lite överraskande omvägar på väg mot orgasmen. Det blir av en helhet och ett äventyr. Resan är målet liksom

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej, det gör jag bäst själv

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Aldrig provat och ingen lust att gör det heller.

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Det kan det vara om man har tid att känna efter och vet att man bygger upp mot något som ska komma senare

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Komplement.

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Alla tre beroende på var jag är och vad jag har tillgång till.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:36:53 följande:
    Är det någon som har svarat ja på den här?
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. 2-3 gånger i månaden ganska nära varandra, Ni kan nog gissa när

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Fantasin eller snarare lusten räcker.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Mindre.

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nej, jag smyger inte men är han där behöver jag oftast inte nöja mig med onani

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen eller duschen.

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? I duschen ja men i sängen tar jag bara av trosorna

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nej inte sen tonåren. 

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej.

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger eller står

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Brukar alltid finnas möjlighet.

Vaknar ni och är kåta ibland? Ja

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, det är oftast då jag gör det.

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?  Den är oftast mer intensiv, mer fysisk men jag är mer nöjd efter en orgasm med mannen

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, lite som att vara förälskad. Man är glad men inte så uppmärksam på världen omkring.

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Kanske kan vara häftigt någon gång i rätt sammanhang

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Svår fråga konstigt nog. Jag onanerar när jag har tid och lust och mannen inte är är tillgänglig. Skulle han komma hem två minter senare och vilja ha sex kör jag gärna en vända med honom också.  

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrar och/eller dusch.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-05 16:14:12 följande:
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. 2-3 gånger i månaden ganska nära varandra, Ni kan nog gissa när

...
    Vid löning? Skrattande 
  • Anonym
    Nesp skrev 2012-08-05 23:41:38 följande:
    Ja pengar gör ju alla tjejer kåta Flört
    Nä, skulle tro att hon menar vid ägglossning.
    Men det har man väl inte 2-3 ggr i månaden....
  • Anonym
    Nesp skrev 2012-08-05 23:41:38 följande:
    Ja pengar gör ju alla tjejer kåta Flört
    Nä, skulle tro att hon menar vid ägglossning.
    Just det. Vet inte hur det är med andra men när jag har ägglossning har jag några dagar när min lust är större än makens. Resten av månaden tar han initiativen.
  • Anonym

Varför består alla dessa enkäter alltid bara av ja- och nej-frågor? Så icke-kreativt. Ställ frågor så de som svarar kan utveckla. "Ja" och "nej" är så jävla ointressant.

Svar på tråden Frågor om onani