Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. Någon gång i månaden kanske.
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Brukar bara fokusera på känslan.
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Jag onanerar oftare när han är bortrest än när han är här men när jag var singel minskade min sexlust efter ett tag så då blev det mer sällan än med en partner.
Smyger ni med er onani eller vet han om det? Ja, det gör jag nog. Eller, jag brukar helt enkelt inte nöja mig med att onanera om han finns i närheten

.
Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen oftast
Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Av med trosorna och pilla på under täcket
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nja, jag startar kanske genom trosorna eller med handen i men så fort jag bestämmer mig för att onanera åker trosorna av.
Onanerar du ute i naturen? Nej
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej
Onanerar ni på jobbet? Nej
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Fantiserar kanske ibland men vill vara själv i verkligheten
Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger
Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt.
Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, det är oftat då jag onanerar om inte gubben finns till hands.
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Om jag inte kan få sex istället
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej, med gubben får jag både närhet och ett par extra händer. Och en k*k förståss
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Egentligen inte men i så fall min man
Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, jag är absolut ingen exhibitionist.
Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man bygger upp inför kvällens sex
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej tack! Måste vara jobbigt för män eller i alla fall pojkar som sägs ha stånd mest hela tiden.
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, men av värmen och solen.
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej.
Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Istället för. Finns maken tillhands och har lust tar jag mycket hellre en tur med honom.
Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrarna på knoppen enbart.