• Linds

Emmaljunga city cross med citykorg???

Vi har blivit förtjusta i denna modell. Någon som har den, eller tänka köpa den?

Kommentarer, åsikter, funderingar önskas. Vad är bra/mindre bra?

Vad har ni som har köpt vagnen fått ge för den (nyfiken!). I vår barnvagnsaffär vill de ha 6090 kr. Rimligt?

• Svar på tråden Emmaljunga city cross med citykorg???
  • Lilla molntuss

Hej! Vi har beställt en city cross med citykorg. Vi blev också alldeles förtjusta i den.. rätt liten, men ändå fyrhjulig. Sen får den plats bra i vår bil också, vilket är ett plus =) Den kostade samma, eller om det var 6040, men ja.. snarlik summa i alla fall.

• SaraoAlbin

Hej hej! Vi har oxå beställt city cross. Mycket pga att den är smidig och lätt att lyfta osv....Vi gav 6000:- för våran.

• guldplutt

Tycker den verkar bra! Valde mellan den o Ceroxen, det blev till slut Cerox m mjuklift, mest för att den hade vändbart styre. Vi köpte ett maxi cosi babyskydd samtidigt, och fick då ett paketpris för cerox (som är lite dyrare än citycross tror jag) + mjuklift + fotsack + babyskydd på 6.800:-. Detta var på Babyproffsen. Kan löna sig att fråga efter det...

• sarcar

Vi har också valt den! En svart som nu står hemma.
    Valde den för att den verkade smidig samt att den gick in i bilen med citykorgen monterad.

• Linds

Tack för era inlägg! Kul att veta vad de tar i olika affärer. Men det verkar ju vara ungefär detsamma.

Ja, den verkar både smidig och rejäl. Ni som har sittvagn med lift, tycker ni att barnet kommer för långt ner när det ligger ner?

• Röd ros

JAg har min står i hallen. Vi älskar den. Liten och smidig. Vi betalade oxå 6090 för våran.

• tittis

jag har oxå fastnat för citykorgen men tycker att den är svår att bära. Den vill ju lixom bara tippa framåt om man jämför med hårdliften till ceroxen eller citycrossen. Är det någon mer som upplerver det så?

Svar på tråden Emmaljunga city cross med citykorg???