Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Önskar en vän

Man ska väl gilla personen? inte dens läggning? Jag har vänner som är homo, men jag är vän med dom för deras personlighet. Inte för att de är homo. 
    Att vara homo betyder inte automatiskt att ha någon "speciellt annorluna" livsstil. Vad är det för livsstil du menar att du facineras av?  

• Anonym (Anna)
    Anonym (Knäpp) skrev 2011-04-05 22:20:54 följande:

Det är inte läggningen jag vill bli kompis med heller. Menar mera att homopersonligheter tilltalar mig och jag skulle gärna ha dem som nära vänner.

Men vadå "homopersonligheter"? Alla är ju inte likadana direkt, de är ju "vanliga människor" som alla andra. Det som skiljer dom åt är väl i så fall just deras läggning. 
    Vad betyder just det här "homopersonligheter" för dig då? Det låter ju som att du dragit alla över en kam, väldigt dömande.  
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Knäpp) skrev 2011-04-06 08:15:23 följande:
    Absolut inte, jag är väl medveten om att alla inte är likadana och att de är helt vanliga människor som vilken annan som helst.

Vill ha en tjejkompis fast som är kille!
    Så varför beskriver du dom som "homopersonligheter"? Och vadå en tjejkompis fast som är kille? En homosexuell kille är inte automatiskt feminin om du trodde det. 
Svar på tråden Önskar en vän