Inlägg från: MrsB2011 |Visa alla inlägg
  • MrsB2011

Ni som bojkottar McDonalds, varför?

Vääääldigt sällan! Tycker maten är äcklig överlag.
    vi har haft med dottern dit EN gång under hennes snart 3 år. Hon gillade det inget vidare faktiskt.
    leksaken var en jävla skitsak ! Finns bättre hamburgarkedjor,
    men får vi välja allihopa så blir det mycket hellre Kinamat eller Thaimat om vi ska ut och äta. Tusen gånger godare :)

• MrsB2011
    alvaereva skrev 2011-04-06 21:00:13 följande:
    Nej, SÅ billigt är det ju faktiskt inte att jag frivilligt sätter min fot därinne. Då äter jag hellre på ett café eller någon annan kedja, typ Subway eller nått liknande...
    Tummen upp för subway!
  • MrsB2011
    Sven Justus skrev 2011-04-07 09:42:49 följande:
    Precis min tanke också...vad är det gör jävla gemenskap som finns på McDonalds? Tragiskt om man använder McDonalds för att finna gemenskap för sig själv och sina barn. 
    Desutom är det är hääärlig gemenskap på underbara mcdonalds! Vi var och åt där en gång för att det inte fanns något annat alternativ, och vad händer? jo, vår lilla flicka blir mobbad av två ungjävlar!
    Tacka vet jag för den underbara gemenskapen sm dom har på mcdonalds : - D
    Man ser ju hur barnen blir som äter där {#emotions_dlg.djavulsk}
  • MrsB2011
    Argo skrev 2011-04-07 12:42:45 följande:
    För att jag blir fysiskt sjuk av McD:s mat. jag får alltid, 100% av gångerna, gaser i magen när jag provar deras mat.

Händer aldrig på Sibylla, Solna Korv, Burger King eller Max men alltid på McD.

Nåt skit är det i det de serverar.
    Tror jag drabbas av något liknande!
    Och det händer BARA på donken.
    Jag får ont i magen och mår illa ett tag. och även om jag ätit där så är jag lika hungrig ändå. och illamående.
  • MrsB2011
    Argo skrev 2011-04-07 14:28:55 följande:
    Ungefär så, ja. Då är vi två.

*vi är nåt på spåret här ...*
    haha ja jag anar att det är något lurt!
    Dock är det ingen som tror på mig, utan tror att jag bara får för mig att jag mår illa och får ont i magen..
    haha :) Men det får man väl inte bara för sig! Jag tyckte ju om maten när jag var liten! (tror jag)
Svar på tråden Ni som bojkottar McDonalds, varför?