• Camilita

Vad tycker du om mitt utseende?

Jag hakar på "trenden".

Vad tycker du om mitt utseende och min sminkning?

• Svar på tråden Vad tycker du om mitt utseende?
  • ius lexis

Nej! Alldeles för sminkad!! Du behöver inte så mycket smink, du är söt ändå. Så kan du ha när du går på fest men inte i vardagen....... urrrk jag låter som min mamma...

• Minttu

Du är väldigt söt men jag gillar inte spindelbensfransarna.

• Camilita

Oj.. jag kan inte hjälpa de, de blir så när jag målar dem med mascara. Alla i min släkt har alltid sagt att de skulle vilja byta ögonfransar med mig, så jag antar att det ser ut så bara för dem är långa.

Puss på er Cool

• Minttu
    boken skrev 2011-04-16 00:41:20 följande:
    Finns ingen tendens till spindelben på fransarna, vad jag kan se.

Detta är fransar som ser ut som spindelben: lamutamu.com/wp-content/uploads/2010/08/flyla...

Inte riktiga, men spindelben är tjocka, tunga och ihopklibbade fransar, vad är din definition egentligen?
    Trodde att spindelben var låånga fransar utan volym, typ janne långben ben.. Sorry tar tillbaks!
    Nytt svar..
    TS, du är mycket söt och det ser ut som du har lösögonfransar och därav hade JAG tyckt det var finare med mindre mascara eller en mascara som ger volym.
  • Lucky76

Jag tycker att det ser ut som ett fat angle shot....

• Anton Chigurh
    Tonx skrev 2011-04-07 00:36:04 följande:
    Söt, men för mycket smink.
    Jag är personligen lite antismink och det finaste jag vet är osminkad solkysst hy med solfräknar och ett par välformade ögonbryn. Det är allt som behövs.
    Skitsnack, inte ett dugg för mycket smink, lite mörkare färg på läppstiftet hade dock gjort vackert ännu mer vackert. Således gottfolk, kan jag härmed konstatera att  Camilita är riktigt jävla grann.
    because you care so much for me, you'll let me go today...
  • tii

Jättefin.

Ser sommarfräsch ut på bilden.

Svar på tråden Vad tycker du om mitt utseende?