Inlägg från: idahelena |Visa alla inlägg
  • idahelena

Mammor i Finspång?!

Här är en till relativt nyinflyttad! Kommer ursprungligen från Dalarna men har bott några år i Uppsala och nu senast ett år i Norrköping innan vi flyttade hit i maj. Skulle vara jättekul att lära känna lite folk härikring. Har en son på snart 16 månader. 

• idahelena

Vad kul med bebisar på  gångSkrattande

Malingo: Usch, det låter som du har haft det riktigt tufft. Trist när graviditeten som ska vara en så mysig tid blir sådär...

Min tur med lite presentationGlad

Är som jag tidigare skrev född och uppvuxen i Dalarna. Flyttade efter gymnasiet ner till Uppsala för att studera social omsorg. Hann därefter bara jobba ett år innan min lilla virvelvind anlände i april 2010.
    Flyttade i samband med hans födelse efter till Norrköping där min sambo hade bott i veckorna ett år dessförinnan p g a jobb.
    Ingen av oss trivdes dock något vidare varken med lägenheten eller stan så när det dök upp ett hus här som vi faktiskt hade råd med såg vi vår chans:) Lite otippat men vi trivs än så länge jättebra:) Saknas bara lite vänner i trakten. Dagarna tillbringar vi mest hemmakring på sonens villkor med lekar och bokläsning och sen lite renovering på det. Tycker annars om  böcker och film samt hemmapyssel i största allmänhet. Ser att träning har nämnts flera gånger och kan tyvärr inte påstå att det är något stort intresse hos migSkäms, men jättegärna promenader!
    Har haft turen att kunna vara hemma på heltid sedan sonen föddes och kommer att fortsätta vara hemma ett tag till men från och med september kombinera det med lite distansstudier.
    Over and out. 

Svar på tråden Mammor i Finspång?!