• Anonym

Vanligt att mannen pratar om att ha sex med din mamma??

Som rubriken lyder; hur vanligt är det att ens man pratar om att ha sex med din mamma??

Jag och min man har hållt ihop i 10 år och har det väldigt bra men varje dag så pratar han om min mamma.. Att han vill ha sex med henne, att hon är sexig m.m.....

Han säger det på ett skämtsamt sätt.. âr det fler som har en man med en sådan humor??

• Svar på tråden Vanligt att mannen pratar om att ha sex med din mamma??
  • Anonym

Ja han säger ju ibland att hade han fått chansen så hade han gjort det men det är inget jag går och oroar mig för.. Men är det någon annan som har en man som ofta säger så?

• AnnaLilla

Nej! Min kille har aldrig prata om min mamma på de sättet!! och hade han gjort de hade jag sagt till honom att de inte är okej!

• Snabeldrake

Va? Nej du det skulle aldrig hända. Låter ju relativt lustigt tycker jag...

• linjes

Ja min fd man gjorde det o inte bara om min mamma utan systrar o faster men sen är han ju som han är oxå

• Nyfiken gul

öh nej.... Min mamma är ingen cougar och inte heller nån MILF , hon ser helt enkelt ut som en mamma brukar se ut... Så nej inga såna kommentarer ifrån min man om nåt sånt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Ja min mamma är verkligen ingen MILF hon heller men det hindrar inte han.. hahaha..
    Men låter det illa i era öron att han säger så? Han säger ju så klart inte det nära någon annan, bara när jag hör.

• Anonym

Jag skulle iallfall inte tycka om min man sa så om min mamma. Jag hade sagt åt han att det inte är humor alls. För jag menar varför måste han skämta om det HELA tiden. Det kan vara roligt en gång, men varför måste han säga det fler gånger??? Då känns det som inte han skämtar längre utan vill det egentligen och han säger det bara nu för att få ett godkännande.

• Pussilago

Säg samma sak om hans pappa så får han se hur han gillar det? Cool

• Anonym (BigPapa)
    Pussilago skrev 2011-04-10 19:38:38 följande:
    Säg samma sak om hans pappa så får han se hur han gillar det? Cool
    Jag hade gärna bytt för en kväll
  • Anonym

Tack för tipset...! Shit alltså hur gick detta till....??
    Jag gick in till han och sa samma sak om hans pappa... Gissa vad arg han blev!!
    Började skrika om att han bara skämtade och nu när jag säger samma så är det inte roligt längre utan jag ville bara ge igen.. 
    Han slog sönder ett par glas innan han gick ut och körde iväg... 

• Pussilago

Bra då kanske han fattar nu hur du känner? Lite väl dramatisk kanske...

• linjes
    Anonym skrev 2011-04-10 21:12:43 följande:
    Tack för tipset...! Shit alltså hur gick detta till....??
    Jag gick in till han och sa samma sak om hans pappa... Gissa vad arg han blev!!
    Började skrika om att han bara skämtade och nu när jag säger samma så är det inte roligt längre utan jag ville bara ge igen.. 
    Han slog sönder ett par glas innan han gick ut och körde iväg... 
    snacka dubbelmoral
Svar på tråden Vanligt att mannen pratar om att ha sex med din mamma??