• MiaMaa

Lhasa Apso

Finns det fler här inne som har såna???

• Svar på tråden Lhasa Apso
  • MiaMaa

då är det typ som mej då....jag har med bara blandisar innan...

jag har ju då kvar pälsen på henne....men den är hopplös nu när dom får riktig päls kan jag säga...valp pälsen är bedrövlig...

• Sozzy

Ja dom är väldigt fina när man låter de behålla pälsen, men det är ju som du säger ett jäkla jobb. Men jag hoppas på att det ska fungera så jag kan behålla den, det ska ta ett bra tag inna de blir fullpälsade bara när man har klippt dom....*suck*

• MiaMaa

jo men dom säger att det är inte så mycket jobb sen när den är utväxt...och ingen valppäls....

man ska ju inte borsta för ofta för då sliter det på pälsen ju....

• Sozzy

Mhm...okej, ja eftersom jag klippt honom så har jag ju ännu ingen erfarenhet av detta, men det lät ju väldigt bra!" = ) Men då måste det väll finnas något bra medel att reda ut ev tovor med, som jag kan tänka mej att det lätt blir om man ej ska borsta för ofta, något som du vet nåt om kankse?

• Eliin

Miamaa: nej en ren är verkligen inget vanligt husdjur... *asgarv*

Tyckte ditt inlägg lät så skoj..=)

MiaMaa Online
    I förrgår - NR: 5835621

ok...jag har en ren...

va kul...vad jag har fattat så är dom inte jätte vanliga...

• Mynta13

Jag har haft en, han föddes 1977 och då var rasten inte så vanlig här i Sverige. Han var en bitsk liten tuffing som blev 16 år. Jättefin hundras precis i min smak!

• MiaMaa

vad kul mynta....du funderar inte på att skaffa en ny....

• Mynta13

Nej nu har jag flera katter så det är inte aktuellt men om jag en dag ska ha hund igen så är apson i topp på önskelistan. Jag vill ha mycket päls att gosa med och sen är det en fin och intelligent hund med STOR egen vilja.

• Amazona

Jag vill oxå va med! Har haft en Shih-Tzu som är närbesläktad med Lhasan.

Svar på tråden Lhasa Apso