• Jessi

När har Polarn O. Pyret sin rea??

Någon som vet när de har sin "stora" rea? Brukar väl inte vara just i mellandagarna hos dom? Eller..?

• Svar på tråden När har Polarn O. Pyret sin rea??
  • FiaLisa75

puffar lite för en intressant fråga

• Jessi

Hmm... Ingen som kan hjälpa en Polarn O. Pyret-beroende i nöd..?

• invo

Har försökt minnas när inbjudan dök upp i fjol, men lyckades inget vidare. Kollade mina transaktioner oxå, men funkade inte. Är man helt senil?

• invo

Har kollat i min almanacka, där hade jag antecknat att jag var och shoppade (står inte vad...) sönd den 16 januari... Är det ngn somkan minnas detta datum som en reastart på polarn?

• Jessi

Det borde kunna stämma invo...

Men för att vara på den säkra sidan.. Finns det ingen som ens KÄNNER någon som jobbar i en PO.P butik???

• supermamman

Har för mig att de brukar ha en fin mellandagsrea, som startas upp med utskick till medlemmar med det randiga kortet och som sedan bara fortsätter tills dess godsakerna är slut. Och i januari har de den riktiga slutsäljningen.

• sofia23

jag frågade i helgen o då sa de att de inte visste riktigt men det skulle inte bli direkt efter jul,typ jul o annandan

• Stora

de har säkert en mellandagsrea men riktiga rean är i januari.

• pippi L

Hej, alla beroende brukar vara runt den 31 januari !!! Nu vet ni det

//Pippi

• LostInLiam

Jag frågade min kompis igår (hon jobbar där) och hon sa att de har rea på vissa utvalda plagg fr.o.m annandagen (lr när är det mellandagsrean börjar?)
    Men sen är det typ i januari de har rea på hela butiken. Då j*vlar...

Och idag hade Liam sin nya fina bruna tröja med ansikten på och den är skitsnygg! hihi... Den är lite mindre i storlek än de andra tröjorna men inte lika tajt som den med en massa "P" på. (För den är ju minimini...)

• Snyltan

Liambam.
    vilken storlek köpte du på din tröja? Jag köpte nämligen den där tröjan med dragkedja som har ränder på muddarna där nere i strl 80 men inte allt för stor, Lukas är bara 7 mån men 74 brukar vara lagom i deras kläder till honom....

• LostInLiam

Jag köpte den i 92, och det är den storleken Liam har nu. Och den passar ju längd mässigt över magen och armarna, men den är lite lite tajtare i modellen.

• lilllinda

Po.p brukar börja sin januarirea på söndagen innan barnbidraget.

Svar på tråden När har Polarn O. Pyret sin rea??