• Fredsduva

Vunnit storvinst?

Väljer att lägga tråden här så att folk kan få vara anonyma.

Har du vinnit någon storvinst på tex Triss,Lotto,Bingolotto osv?
    Vad?

Vilket är igenterligen störst chans att vinna på?

• Svar på tråden Vunnit storvinst?
  • Anonym
    Fredsduva skrev 2011-04-11 08:12:37 följande:
    Oj fasen vad coolt Skriv triss som anonym så jag kan ha koll på dig sen )
    Mmmm, och hans kollega köpte oxå en bil så blir det inte någon rolig vinnst på 200 lotter så kommer jag ge upp trissen för all framtid
  • lycktan

Vann Jack pott på enarmad bandit på en båt mellan Cypern och Israel en gång. Va rätt liten och spara pengarna på banken för att köpa häst och det gjorde jag.

• Flissi
    Anonym skrev 2011-04-11 08:16:45 följande:
    Mmmm, och hans kollega köpte oxå en bil så blir det inte någon rolig vinnst på 200 lotter så kommer jag ge upp trissen för all framtid
    Kommer med kolla! Skarapde en lott precis...och förstår inte varför den bara hade två tv-apparter!!
    Grr...
    Lycka till med skrapandet!
  • Anonym (många triss)

En gång för väldigt länge sedan så gjorde ett par bekanta inbrott i en kiosk och stal över 1000 trisslotter.
    Det fanns inte en enda vinst över 1000:- på dessa ... så hur stor kan chansen vara att vinna egentligen?

• Anonym (hästarna)

Inte direkt storvinst per person då, men på jobbet vann vi över 700 000 på V75. Dock många som delade, så det blev knappt 35 000 per skalle

• Fredsduva
    Anonym (hästarna) skrev 2011-04-11 14:02:41 följande:
    Inte direkt storvinst per person då, men på jobbet vann vi över 700 000 på V75. Dock många som delade, så det blev knappt 35 000 per skalle
    men bara det är bra det med
  • Anonym

Jag skrapade fram 10tkr på triss kaxade mig lite med mamma och så går hon och vinner nästan 600tkr på harry boy helgen efter... Snopen jag kände mig då :O

• alvaereva

Min mamma vann 100 000kr på en trisslott för många år sen. Hon har också vunnit 10 000kr nån gång då och då, och resepresentkort på Solresor för 30 000kr för ett par år sen.

• FlamingRed
    Anonym (många triss) skrev 2011-04-11 13:31:57 följande:
    .. så hur stor kan chansen vara att vinna egentligen?
    Om du tittar på baksidan av lotten, så står där exakt hur stor chansen är...
  • Floff

Ingen SÅ stor vinst, men jag vann nyligen en resa med all inclusive till ett värde av ca. 15.000. Största vinsten i mitt liv iaf

Svar på tråden Vunnit storvinst?