M1986 skrev 2011-06-22 11:30:37 följande:
vilken rolig tråd =) Jag å sambon har stylat om vårat "ägg", hoppas att den inte är för gammal för att vara med i denna tråden? :) Har gjort väldigt mycket med den och istället för att skriva allt igen så hänvisar jag till mitt blogginlägg där ni även kan se massa bilder :)
millis-vardag.blogspot.com/2011/06/pimpad-mar...
Har varit ute en gång i år och ska iväg om en månad igen och då har vi med oss en liten bebis =)
Våra projekt nu framöver är att färga om förtältet och sy in fönster, lägga in matta i förtältet och installera ugn..
Vilken häftig vagn!
Vi har också campat med bebis i vagnen. Det går hur bra som helst. Det jag dock rekommenderar är att ni har uppkokt vatten på en termos för man vet aldrig när man behöver det och det kan vara lite bökigt att behöva göra det just då. Nu har jag iofs inte kunnat helammat mina gossar så jag har behövt vatten till ersättning också men som sagt uppkokt vatten är bra att ha.
Sy in fönster? Är där inga fönster i ert förtält? Jag nöjer mig med att sy nya gardiner till förtältet och byta mattan så småningom . Galet dyrt med matta till förtält ju. :(