• Marelb

Pimp my husvagn 2

Hej! Speciellt hej till lillzandra

Har ingen husvagn än tyvärr men har varit sugen på att skaffa ett tag.

Är lite nyfiken på om någon kan dela med sig av ekonomin eller budgeten? Om man ska köpa en äldre modell som kräver lite upprustning så är det ju bra att veta vad det kostar. Att sätta in golvvärme, är inte det ett JÄTTEPROJEK? Nya elkontakter, elplattor osv... vad kostar det? Om det är fukt i vanen... hur sanerar man det och vad kostar det?

Man kan väl lägga hur mycket pengar som hellst. Vore kul att se bilder!!

Edwin 2002 *** Vanja 2005 *** Livia 100718
  • Marelb

Softsofie: Jösses så snyggt!!! Vi som inte ens äger en vagn lär ju kunna köpa en ful en... om de går att göra så snygga!! Hur har du gjort? Vad har det kostat? Lite nyfiken ifall vi ska köpa vagn... Så kul att se era bilder så jag tittar in ibland.

• Marelb
    softsofie skrev 2011-08-05 12:11:35 följande:
    Tack :) Är faktiskt himla nöjd, har gjort allt själv, ja förrutom elen då det har sambon fixat. Jag har målat väggar och alla skåp, luckorna har jag tapitserat. Alla handtag,lampor,fläkten har jag spraymålat vitt. Toa dörren målade jag vit. Vad de kostade? ca 149 kr :) Men då hade jag färg, penslar, vävlim, maskeringstejp hemma. Tapeten köpte jag på rea, ord pris på tapeten var 449 kr per rulle, jag betalde 49 kr :) En rulle räckte. Ska även tapitsera insidan på luckorna med en annan tapet så jag kan vända när jag blir less på de randiga.
    Så smart! Tack för tipset!
Svar på tråden Pimp my husvagn 2