Inlägg från: Kravmärkt |Visa alla inlägg
  • Kravmärkt

Vi som älskar Mini Rodini!

Finns det fler än jag som sitter på en drös med Mini Rodini-kläder, men ändå vill ha mer? Helt enkelt en plats för tips om rea och utförsäljning och kanske lite bilder på våra små Mini Rodini-modeller? Och annat snack som hör vardagen till förstås! Hallå finns ni?!

• Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!
  • Kravmärkt

Jag shoppar främst på oiidesign.se för tiden finns inte riktigt till. Min son är 21 mån så han går på dagis och jag jobbar. Nk's utbud är bra och personalen är mkt trevlig.

Det orangerandiga har min pojk med Skitsköna önskar det fanns till vuxna med

Fyra månader, då har du kommit in i rollen som mamma? Och insett att du har en ständig följeslagare

• Kravmärkt

Åh tatueringar sådana skulle jag med vilja ha.

Kvalitetsmässigt så håller kläderna precis som pop, de blir något ljusare men fortfarande bra färger och mycket mjuka och sköna. Har några set med mössa och trots att mössan tvättas mer sällan så tycker jag inte skillnaden är så stor.

Just nu är jag sugen på jeansskjortan, någon som har en?

• Kravmärkt

Brommamaria ja båda är ju fina. Men jag hade nog valt aubergine för den färgen faller mej mer i smaken. Beror ju på vad han har och vad han klär bäst i Själv köpte jag Je taime-tröjan häromdan. Älskar den där röda färgen och sonen klär bra i klara färger.

• Kravmärkt

Jag skriver från iphonen och det är samma här, styckena försvinner..

Vilket väder vi fått!!!

Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!