• Emilie

Informanter till uppsats i Etnologi sökes

Hej Jag är en etnologi student som håller på att skriva en B-uppsats om äggdonation och söker därför nu informanter till intervjuer, 

Har/ska/eller funderar du eller din partner över att donera ägg? Har du/ni funderat på andra metoder att skaffa barn?  Tycker du/ni att det inte finns tillräkligt utvecklade metoder kring infertilitet eller är ni bara allmänt upprörda/intresserade över moralfrågan kring fenomenet?  Tycker du att det är ett politiskt problem att det är lång väntetid? Har du förslag på förbättringar krig väntetider och regler eller andra åsikter? Hur ser du på alternativet att vända sig utomlands?

Jag söker personer med olika synvinklar på fenomenet äggdonation och är därför intresserad över vad du har att säga i fårgan.  Är du intresserad av att ställa upp på en intervju eller bara svara på frågor?

Maila mig på [email protected] eller [email protected]

Tack för hjälpen ,med vänliga hälsningar Emilie

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-11 13:40
    Upplysning: Vill du vara anonym är det min skyldighet som student inom ämnet Etnologi att skydda informantens personuppgifter, samt ta hänsyn till om det är något som inte önskas publiceras i uppsatsen efter intervjun
Svar på tråden Informanter till uppsats i Etnologi sökes