Tatuering på handleden!
Är det fjortis, fult, löjligt osv osv? Jag vill tatuera en stjärna (en för varje barn) på min vänsta handled..berättade det för en kompis och hon sa att hon inte trodde jag var en sån fjortis.. Ska vara små stjärnor alltså..
Är det fjortis, fult, löjligt osv osv? Jag vill tatuera en stjärna (en för varje barn) på min vänsta handled..berättade det för en kompis och hon sa att hon inte trodde jag var en sån fjortis.. Ska vara små stjärnor alltså..
Är det väl inte men det gör nog rätt ont
Skit i va andra tycker, vill du ha en på handleden så gör en.
Har själv planer på att göra en men vet inte vad så jag väntar...
Jag tycker inte att det är fjortis. Om stjärnorna är lite mindre och i fin stil så kan det bli jättefint! :)
Har funderat på en tatuering för min dotter (och framtida barn), stjärnor fast vid ankeln :)
Att det inte är så orginellt längre vet jag, men jag har aldrig hört att det är fjortis.
Jag kan å ena sidan tycka att det är fint, men man måste tänka på att det är en plats som är svår att dölja om man i något sammanhang skulle behöva det, tex vissa jobb mm.
En bekant har sina barns namn på handleden och måste ha ett svettband varje dag på jobbet...
Jag kan å ena sidan tycka att det är fint, men man måste tänka på att det är en plats som är svår att dölja om man i något sammanhang skulle behöva det, tex vissa jobb mm.
En bekant har sina barns namn på handleden och måste ha ett svettband varje dag på jobbet...
Om det är fjortis/WT/diverse kan inte jag svara på men på mig gjorde det inte ont iaf.
Senast idag läste jag att det var trashigt med tatueringar på handlederna
Men vem bryr sig om vad andra tycker så länge man trivs med det? Vill själv ha en och väntar på att jag har mod nog att göra det, min första tatuering och har hört att det ska göra ont bara för att det är sån tunn hud där.
Om du är osäker på vad du vill och är beroende av andras åsikter om din tatuering så tycker jag att du ska strunta i det!
Jag har en gaddning på handleden, otroligt fint enligt mig! Och vad de andra tycker skiter jag högaktningsfullt i
Min handled, mitt val!
(Men ONT så in i helvete gjorde det!!)
Jag har 6 tatueringar på olika ställen på kroppen o den som gjorde minst ont att göra var på handleden.
har aldrig hört talas om att det skulle va fjortis, men ont gjorde det att göra den iaf....o tycker inte den syns så bra, inte många som ser den om jag inte visar den trots att jag har bara armar mest hela tin...
Tycker att det är lustigt att många tycker att det är trashigt med tatueringar när nästan alla har en nuförtiden!
Gör den tatuering du vill och var du vill bara det känns bra för dig - du ska ju ha med dig den hela livet.
Jag tycker väl det låter som en fin hyllning, och det går att dölja. Jag har en tautering på handleden och min faster frågade mig när jag gjorde den - för 5 år sen vart mitt svar då ;) Ont gör det bara om nålen går i något ben!
Förlåt, men det låter helt flängt att låta ngn annans kommentar styra ditt val av tatuering....
Då är du inte redo för en än...
Sj har jag 13 stjärnor på min arm och ingen har kallat mig fjortis
Har mina barns personnummer i romerska siffror på min handled.
Vet inte om det anses fjortis, men jag skiter faktiskt i vilket. Jag trivs kanon med att ha dem där och det är huvudsaken. :)
Jag är en av de som inte tyckte det gjorde ont alls (speciellt inte om man gått igenom en förlossning). Tatueraren förklarade för mig att det gör mkt ondare att tatuera på tjock hud för då måste hålen gå djupare än vad den behöver göra på tunn hud.
Nej, jag låter henne inte bestämma om jag ska göra det, jag undrade bara hur andra ser det.
Det var det dummaste jag hört. Jag har mina barns initialer på insidan av handleden och det tillsammans med polstjärnan och ett stjärnfall. Fjortis? Skulle inte tro det! Trashigt? Öhh..NEJ!