• Anonym

Tatuering på handleden!

Är det väl inte men det gör nog rätt ont

• Anonym

Jag kan å ena sidan tycka att det är fint, men man måste tänka på att det är en plats som är svår att dölja om man i något sammanhang skulle behöva det, tex vissa jobb mm.

En bekant har sina barns namn på handleden och måste ha ett svettband varje dag på jobbet...

• Anonym

Om du är osäker på vad du vill och är beroende av andras åsikter om din tatuering så tycker jag att du ska strunta i det!

Jag har en gaddning på handleden, otroligt fint enligt mig! Och vad de andra tycker skiter jag högaktningsfullt i
    Min handled, mitt val!

(Men ONT så in i helvete gjorde det!!)

• Anonym
    MammaHanna 070911 skrev 2011-04-11 20:25:44 följande:
    Har mina barns personnummer i romerska siffror på min handled.
    Vet inte om det anses fjortis, men jag skiter faktiskt i vilket. Jag trivs kanon med att ha dem där och det är huvudsaken. :)
    Jag är en av de som inte tyckte det gjorde ont alls (speciellt inte om man gått igenom en förlossning). Tatueraren förklarade för mig att det gör mkt ondare att tatuera på tjock hud för då måste hålen gå djupare än vad den behöver göra på tunn hud.
    Kroppen är ju skapt för att föda barn, inte för att tatuera sig... En förlossning är ju jättenaturligt och inte alls så farligt.
Svar på tråden Tatuering på handleden!