vecka 6 & blöder
Hejsan!!
Vill höra om det e fler som har det som jag!!
Är i vecka 6 och imorse kom det lite blod när jag varit på toa!!
Fler som råkat ut för detta...
tacksam för svar!!
Hejsan!!
Vill höra om det e fler som har det som jag!!
Är i vecka 6 och imorse kom det lite blod när jag varit på toa!!
Fler som råkat ut för detta...
tacksam för svar!!
Ja, fast i V8 graviditeten visade sig sedan vara ett missfall, vill inte oroa dig men om jag vore dig skulle jag ringa gyn
Ja för mig också, det var ett missfall också ..barnet hade dött i magen fick reda på det i v9 men bebisen hade slutat utvecklas runt v6-7 .. jag såg den i torsdags med hjärtaktivitet och på söndagen när den andra blödningen kom då levde den inte längre :(
Så nu inväntar jag skrapning den 18 april.. men dem sa även till mig att det kan vara normalt att blöda också så du behöver ju inte tro det värsta..
ring gyn och fråga!
Hur lite är "lite blod"? En liten blodblandad flytning brukar sällan vara nånting. Men är det mycket, färskt blod så kan det vara missfall på g.
Jag har haft kraftiga blödningar, störtblödningar, och det har inte varit nån fara då... Är i v.30 nu
Jag hade blodblandat flytning i torsdags mer åt det bruna hållet och i lördags fick jag mer färskt blod inte mycket men lite..och i söndags fick jag reda på att hjärtat sluta slå .. :(
Så man ska ändå känna efter..
Har symtomen försvunnit i övrigt?
Har du ont?
Blöder du mycket?
Rött eller brunt blod?
Dem säger ju att brunt blod inte är så farligt, det är ju oftast gammal blod.
Men ja jag hade otur och min bebis klarade sig inte men din bebis TS kanske mår jätte bra.
Har du haft sex nyligen ?
Då kan slemhinnorna blöda lite..
Min blödning var bara en blodblandad flytning och som sagt fostret var dött.
JW: ytterst lite kommer inget i toa utan det kommer på papper bara!!
Nu har jag ringt gyn och dom gör inget åt det nu..
Vi ska avvakta o se om det tilltar under dagen med blödningarna!
Hoppas att det inte kommer mer detta barnet e efterlängtat....
Försökt sedan sep 2009....
Håll tummarna för mig.. ;)
Har du ingen gynakuten där du bor?
Du kan ju åka in där..
har du ont?
Jag är i vecka 7 nu!
Hade blödningar förra veckan. Inga större direkt men blev orolig ändå. Ringde MVC och det är ganska vanligt med blödning tidigt i graviditeten. Så länge du inte har ont i magen och blöder mycket så skulle jag inte oroa mig så mycket. Har du några symptom kvar?