Livmoderhalscancer??
Hej, sitter o funderar på varför jag har illaluktande flytningar.. Det började för ca 2 år sen.. Trodde de var p-pillerna så sluta med dom, men efter 8 mån var det inte borta, då sökte jag för de på ungdomsmottagningen. Där kunde barnmorskan hitta en cysta, så jag fick en remiss till gyn som hade vänte tid i ett par månade, men ett par veckor senare märkte jag att jag var gravid på mvc skynda dom på remissen till gyn och jag fick komma ganska fort och undersöka cystan. Man hittade alltså en cysta (ofarlig) och polyper på livmodertappen. eftersom jag var gravid så skulle jag vänta 6 månader efter förlossningen med att ta bort dom för att inte skada min lilla bebis. Gick alltså hela graviditeten med äckliga flytningar som riktigt rinner ur mig, ner i toan när jag kissar, luktar PYTON! inte fisk, utan mer... som att jag har släppt mig :O sååå pinsamt och lukten känns jätte väl! Iaf, 6 mån efter förlossningen kom jag till gyn igen och polyperna e borta?! Men problemet e kvar.... vad kan det va? Gynekologen sa att de kunde va obalans så jag fick tipset att sova utan trosor osv..
Men nu har det börjat blöda också.. varje dag.. och efter sex..
jag har alltså blodiga flytningar nu.. Men jag ammar också. kan det vara därför?
SNÄLLA hjälp mig, e så orolig att det ska va livmodercancer