• Anonym (busig)

Hjälp! Ta en busig bild?

Ska ta en busig bild och skicka till killen jag dejtar.

Men jag vill inte visa för mkt då vi fortfarande inte haft sex och jag vill inte ha med ansiktet då jag
    aldrig blir bra...

Tips tack!

• Svar på tråden Hjälp! Ta en busig bild?
  • Agridulce

Jag tog precis en och skickade till maken.
    Vita spetshipsters med min ena hand på väg ner... (dvs du behöver inte visa ansiktet och det är inte en ren "gynbild")

Gav omedelbar effekt hos mottagaren.

Tvekan dödar
  • Anonym

1. Hur gammal är du?
    2. Hur pass pryd är du/ni?
    3. Kommer det bli sex?

• Anonym

En "busig" bild?
    Tja, du kan ju alltid fota dig själv när du smäller smällare i brevlådeinkastet eller nåt.

• Anonym (busig)

det låter intressant...

Jag är 23 år vill våga mer än jag gör och ja, jag vill ha sex med honom

Anledningen till den busiga bilden var att han skicka en där man såg magen ner till vaderna i enbart kalsonger med en läker bränna ;)

• Anonym (busig)
    Anonym skrev 2011-04-12 22:50:04 följande:
    En "busig" bild?
    Tja, du kan ju alltid fota dig själv när du smäller smällare i brevlådeinkastet eller nåt.
    Det borde jag banne med göra ;)
  • Anonym (busig)

Ngn mer med idéer?

• Anonym (T)

Så där i början brukar jag bara posera i snygga underkläder och eftersom din dejt inte gick längre än så, skulle jag nog vänta lite med mer vågade grejer om jag vore du. Jag brukar trappa upp med tiden. Jag har aldrig med ansiktet för man vet faktiskt inte var bilden hamnar sedan. Tänk på det.

• Anonym (busig)
    Anonym (T) skrev 2011-04-12 23:04:17 följande:

Så där i början brukar jag bara posera i snygga underkläder och eftersom din dejt inte gick längre än så, skulle jag nog vänta lite med mer vågade grejer om jag vore du. Jag brukar trappa upp med tiden. Jag har aldrig med ansiktet för man vet faktiskt inte var bilden hamnar sedan. Tänk på det.

Det är även därför jag inte vill ha med ansikter. Ja, nu jäklar får jag se till att få upp självförtroendet lite.
  • Anonym (Kille)

Försök ta en bild mot en spegel eller när du ligger ner och ha några sexiga trosor på dej. Ta bilden från brösten och nedåt om du står vid en spegel eller om du ligger ner så kan du försöka ta en bild från naveln och nedåt, det är poppis hos mej iaf:)

• Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Ingen jävla busig bröstbild snälla. Det luktar så jävla mycket fjortis över det så det är inte sant.
    Är det en sorts invite för något? Eller bara tihi-jag-är-busig-bild?

• Anonym (busig)

Det vart en bild i underkläder...uppskattande men så vill han att man ska ta av BH:n...never

• Anonym (busig)
    Anonym skrev 2011-04-12 23:22:34 följande:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Ingen jävla busig bröstbild snälla. Det luktar så jävla mycket fjortis över det så det är inte sant.
    Är det en sorts invite för något? Eller bara tihi-jag-är-busig-bild?
    Min tanke oxå när d e bröstbild,men nu var det BH, mage/midja och kanten på spetshipsterna som syntes.
    Ja, det är retlig invite...jävlas som f*n me varann
  • Anonym (Kille)

Kanon! Be att få tillbaka nån bild av honom;) Detta vill jag följa och höra hur allt gick =)

• Anonym (busig)

Det e ganska intressant hur en bild på en tjej i underkläder (detta fallet jag) kan kännas mer sexuellt än en kille med kalsonger på. Nu får vi se om han skickar ngn tillbaka.

• KalleKn

Det beror helt på hur busig du vill gör den... att visa att det är kladdigt i din trosa med texten tänkt på dig är aldrig fel och då behöver du ju inte visa dig själv öht. 

En bild utanpå trosan där du ser till att springan syns är oxå trevligt, så kallad cameltoe, sök på det så ser du hur jag menar.

Ha en bild på musen där handen täcker allt och skriva önskar det var din hand istället..

Leka med en isbit på tutten så du har ett ordentligt tuttstånd funkar oxå...

Att fånga lite muskladd mellan fingrarna  och ta en bild där det syns mellan tumme och pekfinger och en lämplig text... 

Har du en leksak så kan ju en bild på den och texten Får nöja mig med den här när du inte är här....

Allt beror på hur busig du vill vara och hur öppna och kinky ni är mot varandra...

Svar på tråden Hjälp! Ta en busig bild?