P-plåster någon som använder/använt?
Är det någon som har p-plåster? Hur funkar det för dig? Hur var blödningarna i början, när ni började använda plåstren?
Känns inte som p-plåster är så vanligt men hoppas det finns någon här som har det!
Är det någon som har p-plåster? Hur funkar det för dig? Hur var blödningarna i början, när ni började använda plåstren?
Känns inte som p-plåster är så vanligt men hoppas det finns någon här som har det!
Har haft det blev gravid, fick utslag o så rammlade dom av när man duschade.
Blödningar fick jag knappt några
Jag har använt också men gillade dom inte. Satt inte alltid där de skulle då kläderna skavde emot och lossnade varje gång man duschade. Lossnade inte hela utan typ en liten bit så man retade ihjäl sig på den där lilla biten Blödningar hade jag som sparsam mens. Men inga mellanblödningar eller så.
Skulle klart rekommendera p-ringen istället. Samma grej att man låter sitta i tre veckor och tar bort en vecka. Får mens sen stoppar in igen tre veckor. Behagligare än jäkla plåster
Oj lät inte posetivt. till och med gravid, dom ska ju vara lika säkra som p-piller enligt min Bm (men det är klart inget skydd är ju 100)
Var det längesedan ni hade plåster? Tänkte om dom blivit bättre i klistret för på mig sitter dom bra och jag duschar i stortsett varje dag.
Jag hade plåster för nåra år sen o på vinterhalvåret då man kunde ha de på skuldran satt de ok. Men på sommaren då man vill kunna sola(de ska ju inte utsättas för sol) hade jag på skinkan o då släppte en liten kanst ganska ofta vilket kan göra att man itne har de skydd man tror sig ha så för mig funkade de inte heller.
P ringen kom ut då jag tog i vid hård avföring
o sen har jag garva problem med migrän så jag ha egentligen itne mått bar av något p medel över huvudtaget. mycke/konstiga blödningar, mellanblödningar, migrän nedstämdhet osv e de biverkningar jag haft m p medel. Mår sååå mycke bättre när jag är utan. Tur jag har en man som va nöjd med våra 2 o steriliserade sig trots sin unga ålder.
puffar! Någon mer?