• angelnrone

Ska vi förse hela dagis med blöjor eller??

Bästa TS!

Det är verkligen inte ok!

Ta med så många som han brukar använda hemma under de timmarna o lämna med var dag, det här hade jag aldrig godtagit! Har själv jobbat extra på dagis och har aldrig hört nåt liknande. Trisst när dagispersonal utnyttjar nån snäll person som snällt köper nya o tar med, för man vill ju att egna barnet ska ha torr byxa! Tycker det här e oforskämt! Tänker på dig och jag tycker du ska ta upp det med föreståndaren - det är ju ingen som har råd idag att köpa blöjor till en massa andra barn det är ju jättedyrt!

Stå på dig vännen jag tänker på dig!

Kram från en Mamma o Mormor till en grabb i samma ålder som Din lille grabb!SoligHjärta

• angelnrone

Glömde skriva till dig TS att precis som virre85 härovan skriver så hade vi det med så på det dagiset där jag arbetade extra, att vi hade flera skåp med hyllor, där det stod namn på vars o ens hylla så man använde bara dessa. Dagiset hade däremot alltid ett extra paket om att ifall nån inte hade och då var vi noga med att säga till DE SOM INTE BRUKADE ALLVAR  ATT TA MED SIG UTAN "LÅNADE" av dagiset att vi tar de blöjor som de lånat o lägger i reservpaketet. Jättebra faktiskt - låt dem inte utnyttja dig för att du är en sådan godhjärtad person det är dyrt nog ändå med blöjor idag.

Kram igen
    Angelnrone

Svar på tråden Ska vi förse hela dagis med blöjor eller??