Inlägg från: Ponja |Visa alla inlägg
  • Ponja

Vad f*n är Statistiska Centralbyrån för något?!

Dom har ringt mig i en veckas tid, 2-3 gånger om dagen. Sambon svarade en gång och sa att det inte finns någon "lisa" här. Och dom sa: okej.
    Sen så håller dom på och ringer ännu mera efter detta??
    Vet ni vad dom gör? Eller varför dem ringer folk? Jag svarar aldrig i tele när jag inte vet vem det är, pga olika anledningar, så SNÄLLA inga svar som lyder att jag ska svara.
    Är super nervös verkligen.

• Svar på tråden Vad f*n är Statistiska Centralbyrån för något?!
  • Ponja

pju tack så jätte mycket för era svar.. Nu lättade en stor klump ifrån magen.
    Är ni säkra? Dom gör absolut INGET annat då?

• Ponja

Tack!
    Men varför tror ni dom fortsätter ringa när sambon svarat och sagt att jag inte har det numret?

• Ponja
    zreddan skrev 2011-04-14 19:13:58 följande:
    Hur kan man INTE känna till vad SCB gör? Och som alltid om man undrar något och har tillgång till internet - pröva Google !
    Jag vet inte, men jag gjorde ite det iallafall :(
    Men vad är det för slags undersökningar eller frågor de ställer? Hur länge tror ni dem kommer hålla på att ringa?
    Jag förstår  inte varför dem ringer just mig, mitt nr är inte registrerat, så har dem fått tag i det?
  • Ponja
    Kokomo skrev 2011-04-14 19:21:37 följande:
    Det kan handla om vad som helst. Det är skitbra att hjälpa till och svara på deras undersökningar då de som sagt ofta blir underlag till politiska beslut etc. Gör din röst hörd! :)
    Vad menar du med att ditt nummer inte är registrerat? Registrerat var?
    Okej!
    Ja det är inte registrerat, om du söker på mitt nummer så står det inte mitt namn.
    Det är min mobil dem ringer till.
Svar på tråden Vad f*n är Statistiska Centralbyrån för något?!