• minimiiiz

hej

Satte in en spiral 15.03.11. Sedan var allting som normalt en vecka och efter det fick jag mens i 2 veckor, jag hade också sjukt i äggstockarna lite nu som då. Vi tog tre gånger graviditets test innan jag satte in den och alla visade negativt. Men nu har jag börja få konstiga brun - röda blödningar och tycker att någonting e fel. Det är bara en känsla.
    Jag och min partner vill gärna ha mera barn men skaffade spiralen för att det inte skall komma nu. Det är en hormonspiral. Ifall det spelar någon roll.
    Vi tog bara vamliga urin prov på rådgivningen när vi testade om jag var gravid, så jag undrar att ifall jag skulle vara gravid gör spiralen harm till fostret i sådana fall?
    Har nämligen märkt också att jag är tröttare på morgonen, jag är lätt irriterad och min aptit har höjts och det slog mig först ida att alla dessa kan vara symptomer på graviditet. Orsaken varför det slog mig var för att jag tyckte att någonting rörde sig i min mage, vilket jag nu skulle tycka att är konstit för ifall jag är gravid så kan jag högst va i 5 eller 6 veckan.

Svar på tråden hej