• QueenEM

Pampers eller Libero?

Första ungen ploppar snart ut och känner att de är dags för att inhandla blöjor.
    Då jag aldrig gjort det, vad ska jag köpa?
    Pampers, Libero eller affärens egna märke? -Vilka är bäst?
    Och vilken/vilka storlekar ska man ha hemma när bäbis kommer?
    Inte säkert att man får en mini-bäbis!?

• Svar på tråden Pampers eller Libero?
  • IsaCMoJs

Vi använder huggies blöjor på båda barnen och har inga klagomål, billiga är dom också!!

• älskarlivet81

Vi använder Libero. I början blev det nog mest Pampers, men nu funkar inte Pampers alls + att de luktar så äckligt..

• fru edinge

Pampers på nyfödda, runt 3 månader har vi gått över till libero, då de är bättre för våra barn.. Men inte libero på nyfödda.

• Diablo

Newborn brukar vara den storleken som man kan använda till nyfödda, därefter brukar jag gå över till Willys eget märke. De har fått bäst i test och är billiga! Men jag har också provat huggies och de är ok.

Har man tur behöver man inget vett!
  • fru edinge

Pampers för new born, hade vi hemma och våra har legat på 3600g när de föddes..

• camillaoadde

libero! från början. har provat pampers, huggies, willys och ica´s men varit mest nöjd med liberos. vi körde på libero new born 2-5 kg tror ja det är och det funkade typ en månad eller så trots att sonen vägde närmare 4.6kg.

• Kazeer

Vi blandar vilt mellan blöjmärkena. Just nu finns det blöjor från Pampers, Libero och Coop här hemma.

Våra barn har använt prematurblöjor de första veckorna och därefter Libero newborn och Pampers av motsvarande storlek under de kommande månaderna.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Mommy89

Vi körde med Huggies fram till storlek 4 eller 5 då det inte fanns större storlekar från deras märke på affären där vi bor, så nu kör vi med Libero. Båda har funkat lika bra.

• WimZy

Libero har funkat bäst hos oss.

Svar på tråden Pampers eller Libero?