Surfa på datorn via Iphone?
För mig brukar det alltid hoppa igång automatiskt.. Men första gången fick jag starta om både datorn och mobilen tror jag.. Lycka till..
För mig brukar det alltid hoppa igång automatiskt.. Men första gången fick jag starta om både datorn och mobilen tror jag.. Lycka till..
Man ska inte jailbreaka (stavning) telefonen för det.. Jag ar iofs 3 så kanske är annorlunda, för mitt funkar på en gång.. Men kommer ihåg att det var lite krux första gången med iphone 4 och då startade jag bara om både datorn och telefonen och fick vänta en stund sen satte det igång.. Och ibland får man göra som någon ovanstående och pröva ett annat usb..
Har du ringt telenor? Kan ju vara något vajsing med det också.. Kommer det där usb ljudet?
Ska inte spela någon roll vad du har för program på datorn.. Jag skulle ringa telenor och fråga, har för mig att en kompis till mig fick göra det.. Hans funkade också bra när han surfade i mobilen men inte med datorn.. Vi bodde grannar då vi prövade med min och det funkade jättebra, så det verka skilja från olika telebolag.. Men mitt bästa tips är att ringa, de ska ju kunna det där..