Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Surfa på datorn via Iphone?

Har du testat att använda telefonen som hotspot?

To let the brain work without sufficient material is like racing an engine. It racks itself to pieces
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SilverEmma skrev 2011-04-16 12:41:23 följande:
    Ursäkta vad?
    Jaja, jag ska hjälpa dig. Flört Vi tar det lugnt och fint här.

Har du uppdaterat din iPhone den senaste månaden eller så? Alltså så att du har version 4.3 eller liknande.
    To let the brain work without sufficient material is like racing an engine. It racks itself to pieces
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SilverEmma skrev 2011-04-16 12:49:28 följande:
    Hjärta

Nej det har jag nog inte...kollade i inställningar och har verision 4.2.1 nu. Jag uppdaterar genom iTunes väl?
    Stämmer bra det.

Det är bara att uppdatera till det nyaste på vanligt vis.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SilverEmma skrev 2011-04-16 14:34:09 följande:
    Det kostar inte en massa extra väl? Har fri surf på telefonen.
    Nej, det är samma kostnad (eller avsaknad av kostnad) som att surfa med telefonen.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SilverEmma skrev 2011-04-16 14:33:31 följande:
    Nu verkar det som att det funkar! Var det så enkelt??

Tack för hjälpen, ännu en gång!
    Ja, det är var så enkelt.

Kör du på USB eller hotspot?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SilverEmma skrev 2011-04-16 14:38:30 följande:
    USB vet jag vad är...men hotspot? Det borde väl betyda att jag kör på USB?
    Nja, det som är nytt i 4.3 är att du kan använda iPhone som en hotspot, alltså motsvarande en router med wi-fi. Du kan slå på den funktionen och ansluta upp till fem enheter (datorer, telefoner, läsplattor m.m) för att surfa genom telefonens uppkoppling.

Om du tittar på inställningssidan för internetdelning (där du sätter på den funktionen) så ser du en liten ruta där det står "Wi-Fi-lösenord", det är det lösenord som används för att ansluta till telefonen. Görs på samma sätt som man ansluter till en vanlig trådlös router.
Svar på tråden Surfa på datorn via Iphone?