Fråga om Bugaboo Cameleon liggdel
Vi köpte en Bugaboo Cameleon -09 när vår son föddes. Älskar vagnen och sonen använder den självklart fortfarande, men nu ska vi ha ett litet syskon i mitten på maj och ska därför byta tillbaka till liggdelen när den lilla kommer. Märkte nu när jag tog fram liggdelen att jag fortfarande undrar om man kan ta bort, vad ska man kalla det? "Skyddet" som är över liggdelen... Alltså, det man drar för med dragkedja, där Bugaboo märket sitter. Undrade det även med sonen, men eftersom det började bli kallare när han föddes (slutet på augusti -09) så brydde jag mig aldrig om att ta reda på om det går att ta bort det. Men nu när bebisen kommer ligga i liggdelen hela sommaren så vill jag gärna kunna ta bort den, men jag kan verkligen inte förstå hur man gör, om det ens går? Har testat att dra dragkedjorna så långt det bara går på bägge sidorna, men där fastnar dom såklart. På ena sidan ser det ut att eventuellt kunna gå att lossa, men jag vill inte riskera att ha sönder nånting om det nu inte är meningen att man ska kunna avlägsna det. Någon som vet vad jag pratar om och vet om det går eller inte? Och OM det går, hur gör man?