Hej alla goa mammor!
Så roligt att följa alla våra bebisars utveckling. Ser att det diskuteras vikt. Edvin vägde 7.065 kg på 3 månaders-kontrollen och var 60.5 cm lång. Nästa onsdag ska vi på 4 månaders-kontroll så får se hur mkt han har vuxit då. Han vägde 3440 och var 49 cm lång när han föddes så han har vuxit mkt. Använder 62-68 men det är så stor skillnad på storlekar tycker jag. Vissa 62 plagg har han redan vuxit ur medan vissa säkert funkar en månad till.
Söt overall
la vie en rose! Älskar verkligen Kappahls barnkläder!! Speciellt newbie-kollektionen! Försökte hitta mössan med stjärnorna på som Julian hade på en bild men den fanns bara i grå-röd och i för liten storlek så det fick bli en blå-vitrandig newbie-mössa istället. Fin den med iof även om jag var på jakt efter den andra.
Kul med en riktig proffsfotografering
skalbagge! Du får lägga upp bilderna när de är klara!!
Var på babyrytmik i måndags. Superkul! Otroligt bra ledare och massa roliga nya låtar med rörelser till som man gjorde på och med bebisen. Passet var 45 min men Edvin blev nog utmattad av alla nya intryck och somnade sista 5-10 minuterna. Längtar redan tills nästa gång!
Idag åkte min sambo till Sälen på en långweekend med barndomsgänget så jag är själv med hund och bebis i fyra dagar. Ska nog gå bra. Klarar man dagarna själv så klarar man väl också att vara själv på kvällarna i några dagar även om det inte är lika kul.
Här är en bild från igår på Edvin (4 månader på tisdag)!