• silvia

Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?

Ja, ikväll kl 21.00 är det dags igen! Kommer ni följa även denna säsong?

Har längtat efter den nya amerikanska säsongen, gillar inte den svensk/skandinaviska versionen.

Själv är jag inte hemma förrän halv tio ikväll så jag får spela in och se avsnittet imorgon istället. Jobbar alltid onsdagkvällar till 21, typiskt, så jag får undvika att gi in på fl tills jag har sett avsnittet. Vill inte riskera att läsa nåt som inte jag har sett ännu...

Onsdagar 21.00
    Repris Lördag 16.05
    tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=18&Itemid=112

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-07 10:02:51:
    INGA SPOILERS HÄR TACK!!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-27 17:00:35:
    Påminner igen...

SNÄLLA!!!! Skriv inte den minsta lilla ledtråd om vinnaren!!
    Vill ni prata om sånt så starta en egen spoilertråd i så fall!

Vi här vill inte höra ett knyst om det, och även pyttesmå och till synes oskyldiga ledtrådar avslöjar mer än man tror.

Så tänk på det i fortsättningen...

• Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?
  • Gumlan

riot - JAAAAAG också!! *grrr* tycker itne hon ser bra ut ens och hon är ju såååå jobbig! Snacka om taskigt ordföråd!! *suck*

heja Lisa

• ming

Nä, jag tyckte att Ebony verkade bra och var snygg och så.
    Men hon är säkert jätteirriterande, det är säkert hon som gör en massa intriger (eftersom det är ju alltid intreiger!)

• Pindus

jag var ju tvungen att tanka eftersom jag inte kunde hålla mig :)

• silvia

Två dagar kvar till make over-avsnittet!!!

• Sussi75

Är det make-over nu på onsdag??? Gud vad kul! Får inte missa!!!

• silvia

...jag tror det iaf. Det brukar väl alltid vara andra avsnittet som de gör det?

• silvia

Kanske inte... Läste detta om avsnitt nr 2 på treans hemsida:
    "I detta avsnitt
    Domarna får fullt upp när de måste välja vilka modeller som de vill behålla i tävlingen. Av 20 tjejer får endast 13 vara kvar och de får klä ut sig till superhjältar under sin första plåtning. Del 2:12. "

• stinaliza

ja det ska bli kul! fast...jag vet vem som vinner en kompis berättade, men jag ska vara tyst som en mus om det! Det ska i alla fall bli kul att se avsnitten!

Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?