Jag fungerade inte helt enkelt
Jag har nyligen träffat på en tjej som jag blivit förälskad i. Vi har haft daglig kontakt sedan 5 veckor tillbaks och jag har tänkt på henne konstant. Jag bryr mig väldigt mycket om henne och hon är lika vacker utåt sätt som på insidan. Det är inte ofta detta händer mig, senaste var för 2 år sen och dessförinnan kan man räkna dom som man kännt nånting för på knappt en hand. Vi var på date för 2 veckor sen som var mycket lyckad och nu i helgen bestämde vi oss för att vara hemma hos mig, bara vi 2. Vi var bägge lte nervösa givetvis (det är ju trots allt rätt nytt) och det dröjde inte mer än 2-3 timmar på kvällen som det började hetta till rejält. För att göra hela helgen kort så under hela kvällen och natten så lyckades jag inte få upp den helt. Det blev knappt nån sömn natten till söndagen och efter 3: e eller 4:e försöket så var tvungen att säga till att det funkar inte för mig. Jag fick så fruktansvärt dåligt samvete mot henne och sa bland annat att jag aldrig varit med om detta förrut. Jag hade också ätit rätt dåligt också inför helgen och varit illamående en hel del och under lördagen så var min mage inte heller i balans och mådde inte bra och var spänd. Hon har också haft liknande symptom! Nu kommer hon till mig igen på onsdag och stannar till fredag och jag är rätt säker på att hon vill något mer denna gången också, men jag är så rädd att det inte ska fungera denna gången heller. Att hon börjar fråga vad det är för fel och att hon ska tröttna. Hon är väldigt förälskad i mig också och kunde inte låta mig vara ifred sist under hela vistelsen. Jag är som sagt rädd att det inte ska fungera igen för mig och jag vill absolut inte förlora henne. Är det någon som känner igen detta, är det någon som kan ge mig något råd?