• Anonym (orolig)

Jag fungerade inte helt enkelt

Jag har nyligen träffat på en tjej som jag blivit förälskad i. Vi har haft daglig kontakt sedan 5 veckor tillbaks och jag har tänkt på henne konstant. Jag bryr mig väldigt mycket om henne och hon är lika vacker utåt sätt som på insidan. Det är inte ofta detta händer mig, senaste var för 2 år sen och dessförinnan kan man räkna dom som man kännt nånting för på knappt en hand. Vi var på date för 2 veckor sen som var mycket lyckad och nu i helgen bestämde vi oss för att vara hemma hos mig, bara vi 2. Vi var bägge lte nervösa givetvis (det är ju trots allt rätt nytt) och det dröjde inte mer än 2-3 timmar på kvällen som det började hetta till rejält. För att göra hela helgen kort så under hela kvällen och natten så lyckades jag inte få upp den helt. Det blev knappt nån sömn natten till söndagen och efter 3: e eller 4:e försöket så var tvungen att säga till att det funkar inte för mig. Jag fick så fruktansvärt dåligt samvete mot henne och sa bland annat att jag aldrig varit med om detta förrut. Jag hade också ätit rätt dåligt också inför helgen och varit illamående en hel del och under lördagen så var min mage inte heller i balans och mådde inte bra och var spänd. Hon har också haft liknande symptom! Nu kommer hon till mig igen på onsdag och stannar till fredag och jag är rätt säker på att hon vill något mer denna gången också, men jag är så rädd att det inte ska fungera denna gången heller. Att hon börjar fråga vad det är för fel och att hon ska tröttna. Hon är väldigt förälskad i mig också och kunde inte låta mig vara ifred sist under hela vistelsen. Jag är som sagt rädd att det inte ska fungera igen för mig och jag vill absolut inte förlora henne. Är det någon som känner igen detta, är det någon som kan ge mig något råd?

• Svar på tråden Jag fungerade inte helt enkelt
  • CitySlicker

Du är ung, kär och nervös. Ta det lugnt, det är helt normalt. Om hon är lika kär i dig som du är i henne kommer det garanterat ordna sig när ni lugnat ner er lite.

• Anonym (kille27)

Detta hände mig också med min nuvarande tjej som jag ska gifta mig med i sommar och har barn med.
    Jag skulle väll vara lite fin i kanten de första cirkus 3 veckorna i förhållandet och vara återhållsam på sexfronten.
    Vilket fall som helst när det skulle ske, så jävlar fick jag inte upp den. Bökade och stökade under täcket
    en mycket lång stund, lyckades på något sätt trockla in en halvslak rackare och tuffade på som en duracellkanin i ren desperation. Haha ja, det är ett minne det.. Tror det var psykiskt som fan för mig, jag gjorde för stor deal av det hela och sen fick jag det upp i asset =) Men man är ju kär, helt uppe i molnen.

Tror inte vi är ensamma, så tips, trockla in skiten bara så du kommer över tröskeln ;D

• redneck girl

scen skräck kan även den bäste få . har hon något begrip så förstår hon det. ordnar nog till sig bara du slappnar av och inte funderar så mycket .

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (orolig)

Det är just det som jag gör alldeles för ofta tyvärr, funderar! Som tur är ska jag prata ut om detta idag för en tjejbekant till mig idag och vi kan prata om allt. Hon är ihop med brorsan och vi har haft en rätt jobbig uppväxt bägge 2 på olika håll och förstår varandra mer än nån annan så det som vi säger stannar mellan oss. Belive me! Glad. Jag måste prata ut så att kroppen kan släppa på oroligheten, jag mår som sagt inte bra just nu.

• redneck girl
    Anonym (orolig) skrev 2011-04-19 09:47:06 följande:
    Det är just det som jag gör alldeles för ofta tyvärr, funderar! Som tur är ska jag prata ut om detta idag för en tjejbekant till mig idag och vi kan prata om allt. Hon är ihop med brorsan och vi har haft en rätt jobbig uppväxt bägge 2 på olika håll och förstår varandra mer än nån annan så det som vi säger stannar mellan oss. Belive me! Glad. Jag måste prata ut så att kroppen kan släppa på oroligheten, jag mår som sagt inte bra just nu.
    vad  bra att du har någon du kan lita på. det där fixar du ...bara du släpper taget .
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Luloo

det viktiga är kommunikation, så händer det ofta, och funkar det inte, hepp, bara försöka en annan gång, säg att du inte vill ha krav, gör något annat istället, sex är ju bara så mycket mer än bara "penetration" du kan faktiskt ge din tjej en orgasm ändå, eller hon kanske på dig (det ger ju dig en avslappning på något sätt) ,

säg som det är bara, som sagt ni kanske skall börja med andra saker än bara en fullbordat samlag så som jag skrev?

★min lilla stjärna★16/6-08★
  • Anonym (40-åring)

Instämmer med föregående, prata om det. Om hon är intresserad kommer hon att förstå även om hon är frustrerad. Been there...

Starta med oralsex istället? Om du slicker henne till 3-4 orgasmer så kanske trycket på att du ska prestera minskar lite? Flört

• Anonym (orolig)

tackar för råden gott folk! Nu har jag pratat av mig och nu känns det genast bättre. Hungern börjar komma tillbaka mer och mer och vi ska göra annat under dagarna hon är här. Sola, ta det lugnt och hon vill så gärna vara engagerad i mina intressen så imorn hänger hon med på fotboll. Inte konstigt att man har haft prestationångest! Snart 2 år sen jag hade sex sist och trodde att alla tjejer var idioter till slut. Det ska krävas en lantflicka för att det ska bli ändring på det!

• Luloo
    Anonym (orolig) skrev 2011-04-19 18:37:51 följande:
    tackar för råden gott folk! Nu har jag pratat av mig och nu känns det genast bättre. Hungern börjar komma tillbaka mer och mer och vi ska göra annat under dagarna hon är här. Sola, ta det lugnt och hon vill så gärna vara engagerad i mina intressen så imorn hänger hon med på fotboll. Inte konstigt att man har haft prestationångest! Snart 2 år sen jag hade sex sist och trodde att alla tjejer var idioter till slut. Det ska krävas en lantflicka för att det ska bli ändring på det!
    Hahhaa Lantflicka? hahaha  lycka till nu och se till att inte stressa... är hon den rätta skall ni ju spendera MÅNGA timmar i sängen framöver ;)
    ★min lilla stjärna★16/6-08★
Svar på tråden Jag fungerade inte helt enkelt