Du som är en XS - Mått?
Tycker det skulle vara lite intressant att höra vad ni har för mått runt midja, rumpa, överarm och lår samt vad ni väger och hur långa ni är.
Tycker det skulle vara lite intressant att höra vad ni har för mått runt midja, rumpa, överarm och lår samt vad ni väger och hur långa ni är.
), så har fått matschema och näringsdrycker från sjukhuset. Följer inte det dock, så länge jag mår bra i kroppen tycker jag inte vikten spelar nån roll. Försökte gå upp förut men stannade på 49 kg och gick inte upp mer, och då verkligen pressade jag i mig mat hela tiden. När jag släpper efter lite så går jag ner igen.

160 cm 50 kg
Lår, fetaste stället: 54
Överarm upplyft, fetaste stället: 26
Sidfläsk: 84,5
Navel: 75
Röven: 90
käkar kosttillskott för det nu iaf.
BMI är bara BS, det stämmer inte på oss som är vältränat smala och har det naturligt att inte lägga på oss.
Den skalan funkar väl bra för att skrämma tjockisar att börja leva hälsosammare.
Jag har kikat lite på er som vågar skriva era mått öppet och tycker ni är snda jättesöta tjejer.
Lev livet! Ät gott (hälsosamt oxå) drick lagaom och ha kul.
Jag är lika lång som du är och väger lika mycket, jag har inte orkat mäta måtten runt
kroppen men jag skulle tro att de liknar dina mått, jag är bara 13 år och kommer troligtvis att bli mellan 175 cm och 180 cm när jag har växt klart
Jag äter typ lika mycket som min pappa men går inte upp mycket i vikt, så jag förstår dig
Jag tycker det är så störande när folk säger att man är "för" smal, vissa är bara smala!
Jag tycker också att det är svårt att hitta kläder i xxs
Jag skulle bli glad om du skrev hur gammal du är
Jag är lika lång som du är och väger lika mycket som du så jag förstår dig