• AKIG

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Busan10 skrev 2011-05-11 18:41:49 följande:
    Idag har vi varit på VUL och tittat om allt såg bra ut, och det gjorde det :)
    Men vi blev dock lite chockade då vi precis som sinnersaint fick se två foster, vi fick bara ett ägg tillbaka också! Sen bökade hon runt ett tag till och vips, så var det tre!! TRE?!? OMG. hon fick hämta in överläkaren och dom var helt chockade också.. En var dock svagare och mindre än de andra två och hade lite lägre hjärtslag.
    Ska in på en till koll nästa vecka för att se om den lilla har gått bort eller om den växt i kapp de andra.
    wow va häftigt!
  • AKIG

Jag blir skit nervös på min kropp.....
    Idag känns brösten knappt (bara lite om jag klämmer) ingen molvärk bara trötthet, och på måndag är det vul är så sjukt rädd för att det ska gå åt skogen igen.......

Ni alla har ni ömma bröst JÄMT eller kommer det och går på er oxå?

• AKIG

Så nu har vi varit på vul och allt såg jättebra ut, hjärtat slog så fint Glad
    Nu kan vi börja njuta igen!

• AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-16 19:58:44 följande:
    Härligt AKIG!!!
    MKT :)
  • AKIG
    anmaelli skrev 2011-05-28 07:56:06 följande:
    Har haft värsta mardrömmarna om missfall hela natten. Suck... att man aldrig ska kunna slappna av. Det får ju inte hända. PUNKT SLUT.

(5+3 idag)
    Om det är någon tröst så har jag oxå haft det i ungefär samma vecka som dig och är nu i v.9+1 och har sett ett fint tickande hjärta på vul!
  • AKIG
    htsny2001 skrev 2011-06-05 22:39:01 följande:
    Har kommit från akuten. Bebisen lever och hjärta slår fint. Läkare kunde se blod och alla klumpar men såg inte nån aktiv blödning. Hon kunde inte se varifrån blödningen kommer. Ska tar det lugnt och ska på kontrol om 1 vecka. Jag är ganska orolig och är rädd att hoppas för mkt efter alla mina blödningar.
    Skönt att allt såg ok ut iaf, men förstår in oro!
  • AKIG
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:38:54 följande:
    Hejsan,
    En liten uppdatering från mig... jag är nyss hemkommen från VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött...  men idag känns det helt ok :)

Kram!
    Å Grattis till två tickande hjärtan..härligt!

Jag har oxå varit på vul nr 2 idag v. 11 (10+4) allt såg fint ut så nu ska vi njuta!
  • AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-06-07 23:48:40 följande:
    Akig: härligt att höra ifrån dig! Hur mår du då?
    Allt bara bra med mig.....fortfarande lite trött och kissar x antal ggr per natt men det står jag ut med!

Hur mår du?
  • AKIG
    htsny2001 skrev 2011-07-15 11:02:41 följande:
    Vi har fått svar på moderkakasprov idag. Vi väntar en frisk liten flicka!!!! Vi är så glada att det finns ingen fel på bebisen!
    Härligt!

Hur många av er har kännt av er bebis?

Vilken vecka gjorde ni det?

Hur kändes de?       
Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan