• Anonym (TS)

Avsugning med kondom?

Seriöst. Hur ger man en riktigt bra avsugning med kondom på? Jag tänker ju spontant att slick längs skaftet, lek med strängen och andra "finesser" liksom inte ger så mycket då? Och att bara suga upp och ner känns la lagomt spännande.

Någon med erfarenhet av kondomblåsjobb?
    Kom igen, överös mig med tips! Jag älskar ju att göra det, men blir lite ställd när det är kondom "ivägen".

• Svar på tråden Avsugning med kondom?
  • Tom Araya

Visst påverkar kondomen känslan negativt, i alla fall till viss del men inte helt och hållet.
    Stimuleringen har inte alls så mycket med friktion att göra som många tror utan minst lika mycket tryck och massering på djupet.

Suger du med kondom måste du tänka på att finliret kanske inte ger så mycket utan du får göra allt lite hårdare.

• nord
    Anonym (TS) skrev 2011-04-21 00:21:28 följande:
    Seriöst. Hur ger man en riktigt bra avsugning med kondom på? Jag tänker ju spontant att slick längs skaftet, lek med strängen och andra "finesser" liksom inte ger så mycket då? Och att bara suga upp och ner känns la lagomt spännande.

Någon med erfarenhet av kondomblåsjobb?
    Kom igen, överös mig med tips! Jag älskar ju att göra det, men blir lite ställd när det är kondom "ivägen".
    skulle vara bortkastat på mig. jag känner inte nåt genom de där. varför vill du veta?
  • bastardized

Det går bort och är oerhört avtändande, hitta på något annat istället.

• nord
    bastardized skrev 2011-04-21 01:52:00 följande:
    håller med. hand job?
  • Anonym (TS)
    Tom Araya skrev 2011-04-21 01:24:51 följande:
    Visst påverkar kondomen känslan negativt, i alla fall till viss del men inte helt och hållet.
    Stimuleringen har inte alls så mycket med friktion att göra som många tror utan minst lika mycket tryck och massering på djupet.

Suger du med kondom måste du tänka på att finliret kanske inte ger så mycket utan du får göra allt lite hårdare.
    Tryck och massering, lite hårdare - got it. Tack
    nord skrev 2011-04-21 01:40:51 följande:
    skulle vara bortkastat på mig. jag känner inte nåt genom de där. varför vill du veta?
    Vill veta för att jag vill ge min kille en blåsjobb, utan att bli smittad.
    bastardized skrev 2011-04-21 01:52:00 följande:
    nord skrev 2011-04-21 01:55:34 följande:
    håller med. hand job?
    Han får givetvis handjobb också, då utan kondom. Men blir inte det lite långrandigt i längden? blåsjobb som variation liksom. Inbillade mig att det fortfarande var skönt iaf, även om inte lika skönt.
  • bastardized
    Anonym (TS) skrev 2011-04-21 02:10:33 följande:
    Tryck och massering, lite hårdare - got it. Tack
    nord skrev 2011-04-21 01:40:51 följande:
    Vill veta för att jag vill ge min kille en blåsjobb, utan att bli smittad.
    nord skrev 2011-04-21 01:55:34 följande:
    håller med. hand job?
    Han får givetvis handjobb också, då utan kondom. Men blir inte det lite långrandigt i längden? blåsjobb som variation liksom. Inbillade mig att det fortfarande var skönt iaf, även om inte lika skönt.
    Varför inte skippa gummit om jag får fråga ?
  • Anonym (TS)
    bastardized skrev 2011-04-21 02:12:14 följande:
    Varför inte skippa gummit om jag får fråga ?
    Han har en obotlig könssjukdom, vill inte bli smittad.
  • bastardized
    Anonym (TS) skrev 2011-04-21 02:17:22 följande:
    Han har en obotlig könssjukdom, vill inte bli smittad.
    Okej! det låter isåfall väldigt klokt.
     Min erfarenhet är iaf att det inte ger något att bli avsugen med kondom på, man tappar känslan och får helt enkelt försöka "komma" via den visuella vägen och det är verkligen jättesvårt.
  • Anonym (TS)
    bastardized skrev 2011-04-21 02:20:35 följande:
    Okej! det låter isåfall väldigt klokt.
     Min erfarenhet är iaf att det inte ger något att bli avsugen med kondom på, man tappar känslan och får helt enkelt försöka "komma" via den visuella vägen och det är verkligen jättesvårt.
    Inte ens om man verkligen suger tag (haha!) och använder tryck med tunga och läppar? Det är helt lönlöst?
  • bastardized
    Anonym (TS) skrev 2011-04-21 02:28:37 följande:
    Inte ens om man verkligen suger tag (haha!) och använder tryck med tunga och läppar? Det är helt lönlöst?
    Inte lönlöst kanske, prova dej fram och fråga din kille vad och vilka saker i momentet han gillar och förstärk dem därefter.
Svar på tråden Avsugning med kondom?