• Anonym (Ledsen)

Min man runkar hellre i duschen än har sex med mig

Jag måste få berätta vad som hände hemma hos oss igår kväll...
    Först lite bakgrund. Min man jobber mycket med tidiga morgnar och sena kvällar och jag har därför FULL förståelse för att han är trött på kvällarna och inte vill ha sex då.

Så jag brukar ställa mitt hopp till helgerna då han är ledig dagen efter.

I går var det jättedåligt på tv tyckte vi båda och jag sa att "då kan vi ju ha sex istället" och flinade. Men så började precis ett program som vi kikade på och efter det gick vi upp till sängen och gjorde i ordning för vår son och jag borstade tänderna och bla bla bla. Medans han gick och duschade satte jag mig vid datorn lite för att vänta uppe och när han kom tillbaka så var jag riktigt på hugget och sugen så jag tog honom på kuken och märkte att det var något.
    Så jag frågade om han hade runkat i duschen, varpå han erkänner att det hade han!

WHAT?
    Här sitter jag uppe och har lagt fram i soffan tidigare att jag gärna vill ha mig ett knull, det är ledigt imorgon och så RUNKAR HAN I DUSCHEN!!

Han blev så kåt i duschen att han var tvungen att runka. Varför inte komma upp till mig där jag väntar och sätter på mig istället?
    Jag känner mig så jävla ful och äcklig och oåtrådd.

Han tycker det är skönare att runka i duschen än att knulla med mig!!

Jag blev så jävla ledsen att jag började gråta och surade hela natten. Hjärtat bankade så hårt, fick nästan känslan av otrohet, även fast jag vet att det är lite att ta i.

Kanske är jag långsur och fjantig men jag kan inte släppa det riktigt.

Han får runka bäst fan han vill. Om jag är trött, sover eller han ligger borta på hotell - runka tills armen går av för fan!
    Men när jag är hemma, vaken och pigg och det är liksom upplagt för sex, varför i helvete runkar du i duschen dåå?
    Och vad fan hade du i tankarna under runket när jag tydligen inte är nog tändande!??

• Svar på tråden Min man runkar hellre i duschen än har sex med mig
  • Anonym (smidigt)

smidigt att han gör det i duschen så kan kan tvätta sig efteråt och spola ner satsen.

• jontebula

Ta snoppen i munnen nästa gång innan han går in i duschen och sug av han, du väntade för länge helt enkelt

• Anonym (Frågor)

Får man fråga om du under dessa år förändrats fysiskt?

Mitt ex blev fetare för varje år och gick upp 30+kg, tappade totalt all lust och började runka i duschen, varje gång jag tog upp det så började hon grina och att jag borde bara älska henne och tända på henne hur jag än är ut.

Jag föreslog att vi skulle börja äta nyttigare och träna tillsammans men det vägrade hon, äta pizza, donken och godis varje dag var viktigare för henne än vårat förhållande. Orkade inte mer och skiljde mig.

• Anonym (Damsugarpåsar)

Jag skulle ha kunnat vara TS man.
    Det händer så ofta att jag iof har fått en svag antydan till sex från min fru för att sen när det skall till inte bli något alls. För att hon är trött. För att hon har kommit på andra tankar. För en massa andra olika anledningar. Det har ofta lett till att jag väljer att sköta det själv. Jag vet att det inblad händer att hon faktiskt kanska har menat allvar bakom en, iof svårtydd inbjudan (vag, oklar osv). Men jag har lärt mig från så många tidigare tillfällen att det kan betyda vad som helst eller ingenting. Så det är bäst att inte ha några förhoppningar. Då klarar jag av det sälv istället. Där blir jag aldrig besviken. 

• Anonym (Hur kunde det bli så här?)

Gå och och skaffa dig en man som kan ge sig en rejäl omgång. Min fru och jag har ett väldigt rikt och frekvent sexliv.

Men, då hon visar minsta lilla antydan på kåthet slår jag till direkt, då kan allt hända? Är han så korkad att han går in och runkar i duschen, när du i princip öppnat porten åt honom..  Ja, då får han skylla sig själv.

Att missa tillfället där frun är galen av kåthet, det är ingen bra idé.

Hoppas han förstod vad han missade, och händer det igen. Då får du skaffa dig någon att ringa in när mannen runkat färdigt i duschen och somnat.

• Nsson86

Låter väldigt konstigt för mig?närheten av någon får man ju inte i duschen precis.

hoppas han kommer på sina misstag och gör rätt framöver 

• Anonym (Urban)

Han kanske var för trött för att knulla men ändå kåt?

• Anonym (Urban)
    Nsson86 skrev 2024-09-10 21:17:18 följande:

Låter väldigt konstigt för mig?närheten av någon får man ju inte i duschen precis.

hoppas han kommer på sina misstag och gör rätt framöver 

Vadå gör rätt?
  • Anonym (Big dick)

Jag har varit mannen i den här storyn, ibland behöver man känna sig åtrodd även som man och inte bara med ord.

Det blev samma story hos oss, hon blev vansinnig. 

Ganska ofta tycker jag kvinnor glömmer bort att man är två i en relation och bara förväntar sig att mannen ska uppvakta eller förföra. 

• Anonym (Bonzo)
    Anonym (Big dick) skrev 2024-09-11 13:56:31 följande:

Jag har varit mannen i den här storyn, ibland behöver man känna sig åtrodd även som man och inte bara med ord.

Det blev samma story hos oss, hon blev vansinnig. 

Ganska ofta tycker jag kvinnor glömmer bort att man är två i en relation och bara förväntar sig att mannen ska uppvakta eller förföra. 

Härom lördagen hade det gått flera dagar utan att hon visat mig något som helst intresse, så jag gissade att det inte skulle bli något morgonsex. Jag drog en Tarzan istället. Senare på eftermiddagen så föreslog hon sex, men då fick jag meddela att jag klarat av det där själv. Och varför.

Sen gjorde vi ändå ett försök, det var skönt men jag kom inte (igen).

Jag är ingen sexmaskin som man kan sätta igång när som helst. Jag behöver känslor. 
Svar på tråden Min man runkar hellre i duschen än har sex med mig